AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.538

Vilka säljer vita bakljus till E30?

Sida 1 av 3
Jo
11
Joacim
318 IS -90
Jag såg ett tidigare inlägg om att det fanns vita bakljus till E30 karossen för 1500:-. Jag undrar vilka som sälje dessa
Visa användare
28
peke
325iM -90
320ik -88
jag har letat överallt och frågat runt men jag har bara fått svaret att det inte finns vita... suck... jag vill med ha det...
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Jag har snackat med www.reproglas.com och de kunde fixa glas till stora lysena 88-91 i vitt antingen hela glaset eller bara blinkersen det kosta 1000 kr för bara blinkersen sen får man sätta dit det själv med lim och ta bort det gamla.......

Mvh/ Daniel
Tror att rieger har vita baklysen till E30,på min polares e30 satt det Vita baklysen när han köpte den...!
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Till din finns det "Lazereye" för du har de små baklysena !!!!! men ej till det stora .....

Mvh/ Daniel
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Flayer: vet du vad det kostar om reproglass fixar fram helvita bakljus till e30 ? skulle vara intresserad av ngt sånt. har sökt, o sökt... det har nog funnits tidigare inlägg om detta oxo, men utan framgång.

///air, BMW Club Finland 2150
SpeedingGuy
Hur har det gått med reproglas?
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Det kunde in fixa det fråns till hösten men andra kan ju vara på dem så att det skyndar sig .............

Mvh/ Daniel
jo
1.369
johankihl
318iS turbo -90 steg6
BMW M3 -94

Var kan man nå reproglas? Nu måste vi fixa vita bakljus till e30 -88 framåt...
jo
1.369
johankihl
318iS turbo -90 steg6
BMW M3 -94

Hittade dem. Ska prata med dem ang tillverkning. Finns det intresse? Eller har de redan tillverkats eventuellt? Anmäl intresse här på forumet så kollar jag upp pris!

//Johan

dreiachtzehnis
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
johankihl: jag e intresserad! men det ska juh vara helvita glas, inte bara blinkersen, utan allting!

vore skittufft!

///air, BMW Club Finland #2150

325:an -> Länk
glenng
Interisert ja!
Nämen, lite folk som tänker i mina banor! Jag har tittat runt lite angående vita bakljus förut och mailade Mats Kinnby till slut. Svaret blev typ att "nu vet vi att intresse finns, ska kolla upp det under vinterhalvåret". Tro fan att intresse finns.=)
Sign me up Johankihl!

*badass toys for badass boys*
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Föresten, kolla länken ja hittade i 7:serie forumet:
-> Länk

jo
1.369
johankihl
318iS turbo -90 steg6
BMW M3 -94

Fick just ett tragiskt meddelande. Killen som gjuter glasen kan inte i dagsläget gjuta så stora glas som ett helt bakljus. Möjligtvis kan blinkersen fixas. Ang att gjuta helvita bakljus skulle jag återkomma om ungefär ett halvår för vidare försök eller information om det är möjligt då. Så vi får vänta tålmodigt ägare av för nya e30:s. cya

//Johan

dreiachtzehnis
johankihl: skulle det inte vara fränt att ha bara vita blinkers? Det är jag intresserad av iallafall. Du skulle väl kunna kolla om det är möjligt och hur mycket dom isåfall kommer att kosta..? Blir nog nästan mer eget än helvita.
Tack på förhand=)

*badass toys for badass boys*
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
ja vill ha!!!

-----------------------
Min E30:
Länk
Vadå!? finns de vita baklysen till äldre E30:in?? har ja aldrig sett iaf....

Flayer:
Kompisens E30 är en 89:a me vita baklysen,den han köpte bilen av sa att han köpte dom i tyskland..(baklyserna asså)
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
LazerEye: tror du att du kunde fixa en bild på det ? vore intressant, har aldrig sett en "senare" e30 med vita bakljus.

Och, kolla länken... Länk

MSN: luften@hotmail.com

han har tonat dom me lite svart färg,så dom är inte helavita längre,fattar inte varför han gjorde de...men de är i försej ganska snyggt...

har ingen digitalkamera just nu att ta foto med,kan fixa foto när ja fixat nån kamera!
ant
ta en bild på dom så fort du kan. jag vill se hur det ser ut..

=============================
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.