AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
8.726

Epabygge av BMW

Sida 2 av 2
Fr
411
Fredrik Larsson
Z3M Coupe-99
M3-88
523iM-00
AGF- skylt?? (hehe kunde inte låta bli!)

/Fredrik Larsson
BMWCS syd #4131

"BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an"
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
HAHAHA men LGF !!!!

självklart så kan man ju inte ändra och redigera sina inlägg (dåligt)

gick lite fort när jag skrev tror jag... hmmm...
tur att nån uppmärksammade det så jag han ändra !

8)
det går ju faktiskt att "bygga tillbaka" den till person bil. själv byggde jag av en 142,a å sparade alla saker för att registrera den som bil när jag fyllde 18. dock sålde jag den efter ca 1mån =(

Bmw wanabie
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
"Ingen som vill köpa min 318iS coupe, 12600mil, mautitziusblå metallic. Helsvartskinn. Stora M3 paketet, BMW org larm, fjärrlås"

hämtat från denna kille/tjej som vill bli av med sin... mailto:thugz@spray.se

MvH Göran
Även en 16 åring vill väl åka rätt....
Bygg en "riktig" bil direkt.
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Det fanns ju med en 525 A-traktor i spoilernytts BMW-special. Skändning av bil, bland det grövsta jag har sett! Synd att ingen stoppade vansinnet i tid. Endast en fullständigt känslokall människa kan göra något sådant mot en oskyldig BMW!
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Jag ser inte varför ni slår ner på a-traktor byggen baserade på bmw´s modeller, så länge man inte annvänder sig av en udda/samlar bil så spelar det ingen roll.
Och e34 finns det ganska gott om, eller hur?

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Hm jag tillhör den skara som ägt A-traktor för ungefär 10 år sedan, det var ruskigt populärt då,alla som hade motorintresse hade en, jag tror att vi var 6 st i min klass i nian som åkte "EPA". man tyckte det var skitcoolt då att åka till skolan "högstadiet" och låta 15 tummaren pumpa bakom stolarna... Jag hade en svart 142:a med frontspoiler, cragar ss fälgar, jalusi och naturligtvis teddy inredning och höjda fjädrar bak=)
De dubbla vxl lådorna var borta och bilen gick fullt ut, toppade grymma 150knyck=)....Har aldrig varit så rädd för polisen som jag var på den tiden, alltid spärren på tvåans växel redo, samt varvtals regulator från folka buss, som var lödd för att bryta vid 3500 varv...Jag tycker det är ett suveränt sätt att lära sig meka på, det är inte många 15-16 åringar som ligger och byter vxl lådor och svetsar på bilar nu för tiden det är ju knappt dom är intresserade att ta körkort vid 18...
Ha
39
Hagman
325i-88
en sak som jag inte fattar är hur dom dårarna tänker som inte är intresserade av körkort......
Hi
141
Hinkas
318I -00
Jag har haft min bmw i tre månader eller nått sådant. Och jag har inte tagit körkort ännu... Jag har gjort skrivningen... För ca 3månader sedan... eller var det mer... Det är så att dagens ungdom är förslappad :). Jag har ju en mustang också, och den håller jag på att renovera. Så visst finns det lite motorintresse. Ska ju ta och trimma den också. Men det finns inte gått om 18-åringar idag som inte är motorintresserade. Dom flesta köper en bil som går att köra (helst jäkligt billig), och går den sönder.. Köp en ny!

Tyvärr, så kan det vara.
jeppe_L
hinkas: jag håller emd dig......alla min polare utom en, lånar sina föräldrars bilar....hur kul kan de va? jag känner inte många som vill ha bil:(
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Vad är det för nån modell du och din kompis ska utgå ifrån? E21..?E28..?E30..?E36..? m.m.

Länk

*Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel*
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Var det inte BMW "a-traktorn" som var med i Bilsport? den vinröda, jag har aldrig ägt en a-traktor, men de är faktiskt rätt så populära fortfarande, iaf hör i Övertorneå i Norrbotten, men de är särskilt populära hos dem som har bondgård, dispans etc!

/Simon
Fr
411
Fredrik Larsson
Z3M Coupe-99
M3-88
523iM-00
hinkas:
Hur många 18-åringar har råd med en ny bil (läs BMW) när man är 18????
Jag hade/har iaf det inte!!!

Nu kan man ju få en E30 för några tusen.. är väl inget fel att bygga a-traktor på den!!

Skulle jag vara 15 igen så hade det blivit en 318-traktor=)

/Fredrik Larsson
BMWCS syd #4131

"BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an"
he
5
henke_e21
BMW 320i -79 (a-traktor)
tja!jag har precis byggt en bmw 320 e21 till a-traktor och jag behövde inte kapa eller nånting.det enda jag har gjort är att jag har tagit utt baksätet.och han gör ca:200 även att det är en a-traktor
32
66
320turbo
320i -86
henke_e21> Tja jag undrar själv på att bygga en a-traktor av en 320. Skulle vilja ha lite tips...

Mvh Johan D

Det dyra är inte att ligga på toppen, det är vägen dit som är dyr.
bmweee
HAr med haft starka funderingar på det.
Här har ni reglementet: Länk
32
66
320turbo
320i -86
Jo dett reglemente vet jag allt av :-) Men jag har sett folk få igenom Bmw´s utan att kapa sönder dom...
Sen funderar jag poå vart jag ska sätta min andra växelåda??

Mvh Johan D

Det dyra är inte att ligga på toppen, det är vägen dit som är dyr.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.