|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jag har en polare som håller på att bygga en epa av en BMW...kan det verkligen bli klokt gjort...jag är själv mycket skeptisk men jag vill höra andras åsikter också. jag gasar tills det rasar... | |
|
Trodde att epa'n var utdöd! Eller hade iaf hoppats på det!! ;-) //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
Att bygga epa på en BMW borde vara belagt med straff... Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Exakt ! det är ju likadant som om jag for och skändade på en kyrkogård om inte värre ! | |
|
En epa kan han glömma, men däremot går en a-traktor fint. Epa-traktorer har såvitt jag vet inte fått nyregistreras sedan 1976?! önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
Jompa |
Varför skall alla kasta skit så fort någon vill göra något utöver det vanliga. Låt personen i fråga bygga sin Epa, a-traktor eller vad det blir. Gläds i stället med honom/henne till ett bra åk. Hälsningar Jonny |
|
Klart killen frå bygga sin A-traktor om han vill, men jag tycker fortfarande det är synd och skam att bygga om en BMW till ett fordon som får toppa 30 knyck. Samtidigt tycker jag oxå det är synd att de flesta Duetter fått sluta sina dagar som traktor... Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
jag tycker att det jä...ligt tråkigt att se en så fin bil som en BMW som epa.... ska man bygga sånt kan man hålla sig till volvo.... jag gasar tills det rasar... |
|
|
Kul initiativ! Låt han bygga sin BMW-traktor och glädjas åt något så ovanligt som den. Skulle jag hittat en BMW-epa när jag var 16 hade jag kutat och tagit traktorkort direkt =) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Har för mig att jag läste om nån som byggde en EPA av en 3-serie för några år sen... var ett grymt snyggt åk. man kan ju även se det som en inkörsport för smågrabbar att skaffa BMW före 18 års ålder ;) |
|
|
Klart han ska bygga=) Är väl kul att han kan få börja köra BMW redan som 16 åring. Fredrik M: Varför bygga bilar som gör 250+++ när man bara får köra i 110?? summa summarum.... 99% av alla A-traktorer går fortare än 30. /Fredrik (vars fd. Mazda A-traktor gjorde 160km/h) |
|
|
Tjenare! Jag vet en kille här i Örebro som har en A- traktor gjord på en 525, den är till och med en import bil... . /// Andreas |
|
|
Jag byggde en a-trakor av en 318 e21 blev väldigt lyckat,en riktig blickfångare. Man lärde sig mycket av detta tex att aldrig köra nått annat än BMW:) Nu rullar den tyvär i örebro trackten saknar den mycket:( |
|
| Kör hårt och bygg på bara det finns BMW så det räcker till ändå men skona gärna Alpinor, M3 e30 och volvo duett | |
|
Det har åkt omkring en blå e21 epa el. a-traktor i grästorps trakterna. Såg helt ok ut. ** be as free as you want ** |
|
| det finns ju vissa som kan bygga och vissa som inte kan...men så länge det blir lyckat så kan det va kul att se... | |
-:BeeMWe:- |
Såg en E28 som de gjort epa av :) Fanns i motorbörsen eller nått sånt tidigare. |
|
Fredrik Larsson: Det är så mycket man inte får... Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Det går en vit E28 524TD här i "stan" Den var till salu på Blocket för ett tag sedan (han fick den inte såld). Det är inte så vacker. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Fredrik M: Visst jag håller med dig att det ät mycket man inte får. Men jag tycker det är OK att bygga någon stilig BMW A-traktor. Ska inte babbla mer om det, folk tycker olika helt enkelt. Tycker förövrigt att A-traktor tiden var mycket lärorik på många sätt och vis =) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" |
|
| Ska man göra en Epa så ska man göra det av en M5:a 02:a hahaha fan så kul om man hade pengar... bara strypa den och allt sånt sen snöra på en AGF skylt hahahaha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.