|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Baader: Lättimponerad? "En ekonom är en person med kunskaper och i regel utbildning inom ekonomi." Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
Baader: Är 20 år från och med idag :) Jag studerar civilekonomi men har ett jobb som konsult inom Marknadsföring och SEO (Search Engine Optimization). Visste inte hur jag skulle beskriva det förutom ekonom. Hittade en bra bil här, ligger i samma stad där jag bor och var årsmodell 99 samt hade skinnklädsel och manuell växellåda: Länk! Gällande den vinröda metallic-färgen vet jag inte vad jag ska tycka, är mer inne på mörkare färger men denna känns lite mer unik då man inte ser så värst många BMWs med just denna färg. Priset var också helt rätt och funderar på om det är värt att gå på en visning för att spana bilen lite närmre, kolla interiören osv. |
|
|
Asken: Tack! Men tycker Compact är lite opraktisk då jag inte gillar att det bara finns 2 dörrar. 5-serien passar mina behov utmärkt känner jag. Förresten vet ni hur ljudsystemet brukar se ut i dessa bilar om de är i standard-utförande? Om man ska uppgradera, vad kan ni rekommendera? Jag är ingen ljudexpert och kräver inte heller det bästa men bra ljudanläggning helt enkelt. |
|
|
Tarre: Helt rätt kurs!....Handla OM nu verkligheten överensstämmer med "bildbeskrivningen" osv.. 21000mil är inte något att fundera på annat än att vissa "byten" kan vara nära förestående(om han nu inte bytt stötdämpare,v-pump,kanske skivor/bromsdetaljer i övrigt + det andra som du säkert i dagsläget har koll på).. Kontrollera bilen seriöst genom att provköra ordentligt+ kontrollera alla elfunktioner,servicehäftet osv..ABS funktionen också! Ring fd ägare också som sagt. Mvh Janne. |
|
|