AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.542

Feedback på min annons?

Sida 1 av 2
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Någon som kan ge lite feedback på min annons? Länk

Har samma annons ute på blocket.se också.

Tack på förhand!

Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Jag tycker att det ser bra ut. Bilderna är inte så talande, jag hade nog haft md minst en interiörbild också, samt reg-nummer och information om skatt/bes. Vinterkörd?

Lycka till med försäljningen.
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
fixa till "mot bilar tillverkadeinnan" och någon bild på interiören sen är det nog bra.

// Mvh Andreas

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Ska du sälja pärlana??
Nejjjjjjjjjj ;)
Sp
3.093
Spajjjs
cado:

Blir förmodligen Norge igen ju och då funkar det inte att ha med sig M3an dit :(

De flesta har nog inte dessa bilar så länge men undrar över många ägare vid inköp, helt normalt med en ägare/år.
Bilen och annonsen ser bra ut, den skulle bli ännu finare med 19":are.

/Micke

Länk
Sp
3.093
Spajjjs
Ändrat lite i texten nu och lagt in en interiör-bild oxå.

Micke169: hehe jo :)

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Micke169

Jag har ägt m3 som det länkas till innan spajjjs, hade haft den typ i 1 och ett halvt år innan jag sålde den och då bara pga att barnvagn och barn stol skulle in i bilen helt plötsligt ;)

Annars hade jag aldrig sålt den, då den är i utomordentilg skick :)
Och en svensksåld imolaröd m3 från 04 växer liksom inte på träd direkt :)
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Spajjjs/Daniel:

Om du besiktar bilen så får du antagligen fler spekulanter och bättre pris på den... ;)

Mvh
Sp
3.093
Spajjjs
rob_t_j72:

Varför besiktiga bilen när det gjordes i april och nästa är tidigast i oktober om ett år?

Sp
3.093
Spajjjs
cado som är förra ägaren kan redogöra för hur fin bilen är och hur bra den går :)

Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Sorry, läste lite fel, tyckte det stod att besiktningen kunde utföras från 2008-10-01, men det stod ju 2009-10-01 hehe...

Mvh
Fel tidpunkt att sälja en m3;a - iofs. spelar det ingen roll vad det är för bil. Svårsåld så länge bilen innehar mer än 75 hk...

Tycker annonsen ser riktigt bra ut - riktigt läcker i imolaröd och svarta njurar! Förstår fortfarande inte varför BMW har slutat med imolaröd? Måste vara den vackraste färgen som någonsin har tillverkats.

Lycka till! =)
Kan inte mer än önska lycka till! Mkt fin bil, bra pris också!

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Måste säga att jag blev grymt förvånad när jag hittade din M3:a på annons Daniel!

Så det lutar åt Norge igen? Va trist jag trodde du skulle vara med i "gänget" i Syd nu igen.

Lycka till med försäljningen och hoppas du får ut runt 299' för den.

Mvh Jimmy

P.S: Har en spekulant som kommer och kollar på min i helgen, men jag har fortfarande inte hittat den M3:a som jag vill ha och då släpper jag inte Schnitzern, lite jobbigt!

Sp
3.093
Spajjjs
Tack för era svar allihopa. Vill heller egentligen inte sälja bilen. Men då de ser ut att bli jobb i Norge så funkar det inte att ha med bilen (med deras avgifter) eller bara ha den ståendes här hemma i Sverige.

Jimmy:

Du sitter i en sits där... du har ju ett par dagar till på dig att hitta bilen med stort B :)

Jimmyboy; Vad var det för sjukt resonemang!? =) Sälj om du har möjlighet till det, köparens marknad är betydligt större... Har varit inne och kikat på din schnitzer ett längre tag, riktigt fin må jag säga, men dessvärre måste jag ha en bil mer åt brukishållet...
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Bilen är en av dem finaste och går som ett skott, Inredningen i den är som nytt, och allt runt omkring den.
Hur som lycka till Daniel med förseljningen och i Norge!
Visa användare
298
Martin_M
525dA M -11
530iA -01
Spajjjs, vad synd att du måste sälja bilen.

Vad tar de för avgifter i Norge?
Har en M5 E39.

Jag fick ett jobb i Norge den här sommaren som krävde att man hade egen bil och skulle pendla 10 mil om dagen(t&r), men det var ingen på Student Consulting som berättade om dessa avgifter..

Tur att man inte tog jobbet, då lönen inte alls var enligt de första uppgifterna.
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Spajjs: Kostar det så mycket att ta med bilen till Norge en kortare och bestämd tid? Vad pratar vi om för summor ungefär, jag har ingen aning? Hur länge funderar du att bli borta denna gången? Jag menar bilen skulle väl ändå stått avställd nu snart i ett antal månader under vintern.

Offtopic.
Tresolva: Hehe, nä jag är nog lite konstig när det gäller byte av bil. Måste veta vilken bil som ska ersätta den jag säljer. Har alltid gjort så och det har faktiskt funkat fint till tidigare till slut även om det inte alltid varit så smidigt. Håller verkligen med dig om att det är köparens marknad men jag har inte hittat någon M3 som jag vill ha än. Schnitzern är riktigt fin och jag trivs grymt bra med den, men M3 är M3 :).

Sp
3.093
Spajjjs
Martin_M:

Kommer de på dig med att köra olovligt med en Svenskreggad bil så skulle jag tro att du åker på ungefär lika mycket som bilen är värd i Sverige.

Men kan du under det första året visa upp anställningsbevis som visar att du har en tidsbegränsad anställning så får du köra med svenskreggad bil.

Antar att de har såna här sjuka avgifter för att inte Svenskar som jobbat i norge ett tag ska köpa norsk-reggad bil.

Jimmyboy:

Efter nyår kommer vi åka till norge. Så kommer förmodligen vara där då fram till sommaren. Känns inte kul att ställa av bilen nu och sen ha den avställd fram till sommaren oxå. Jag vågar tyvärr inte chansa på att ta med den till norge då.. för skulle man åka dit så går man i personlig konkurs :)

Sen har jag inte koll på hur det är med bilavundsjuka och så i Norge. Kollade på en norsk bilsida precis och såg att där fanns en M3 Coupe 03 som gårr 6500 mil. Omräknad i Svenska kronor kostar den 740 000:- Att som svensk köra runt i en sådan svenskreggad bil som kostar så mycket sticker kanske i många norska ögon? :)

Var i norge en liten runda i somras på semester och man får verkligen uppmärksamet i en fin bmw då det inte är nån dussin bil där :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.