|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| En nyare BMW utan AC är osäljbar den dagen du behöver byta! | |
|
Jag tänkte också köpa en ny bil men fick veta att leveranstiden är ca. 10 veckor. Jag tyckte att det var i längsta laget ,speciellt som jag helt utan bil. Därför köpte jag en ca. ett år gammal välutrustad 120d. Sportstolarna och Xenon ljusen var mycket bra. |
|
|
Att avstå AC är väldigt dumsnålt! |
|
|
Tycker en svart 1-serie inte är det bästa valet, formerna döljs väldigt effektivt och det är knappt man ser att man har på ett M-paket. Tycker blåmetallic, vit och till och med röd (fast jag aldrig skulle köpa röd själv) är bättre färgval. Men det är ju en väldigt personlig fråga. Själv kör jag vit, ursnyggt! |
|
|
Det klart man ska ha AC! Jag skulle aldrig köpa en beg bil utan AC! Sålde just min cab 330Ci och visst underlättade det att jag hade köpt den med massor extrautrustning. Såld på 24 timmar efter att annonsen kom ut på blocket. Annars är det nog svårt att sälja en cab i september. Ingemar |
|
|
1-serien i svart är enligt mig klockren med M-paket, ser riktigt bra ut och döljer inte alls formerna som så många påstår. Sen att svart är en jobbig färg när det gäller att hålla ren är en annan femma. Länk Länk Länk |
|
| CompactK -> Snygg! Ser att du köpt din hos förenade? Det har jag med! Är du från Malmö eller? | |
|
Ok bestäld igår sjukt soft! alpin vit med en massa lullul Bla M sport edition vad det nu innebär :D tog med allt till slut i stortsätt nu är det bara vänta 10 veckor och se till att inte bli ovänn med chefen :D detta blir min första bemwer och hoppas att det inte blir den sista :D |
|
| Flash Gordon? | |
|
Har ACC, sportstolar, xenon, usb i min svarta. Även om ACCn förbättrats till 2-zon etc så är det frågan om merkostnaden är ok jämfört med vanlig AC. Helt utan AC är otänkbart en sommardag. Om jag skulle valt idag hade stolarna fått halvläder. Lacken skulle blivit metallic (INTE solid svart). Drag hade kommit med. Xenon är ett måste utanför stan i mörker. USB-n funkar bra och man slipper byta CD. Sedan skulle jag välja 5 dörrars för att slippa hissproblemen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.