AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.818

svensksåld 330 på blocket

Sida 1 av 2
såg denna bil på blocket,det står svensksåld i annonsen men den har en konstig skylt på en av bilderna,är det nån privat skylt .för mig ser det ut som en tysk skylt,nån som försöker luras eller ?Länk
Det ÄR tyska skyltar...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Enl. vägverket så tillhör då det svenska numret en grön 330 uttagen 2002-02 och med drygt 12´mil vid senaste bes.

Det syns även lite på en till bild på den främre plåten att det är en utländsk.
Varför har jag ingen aning om :)
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Tror han har photoshopat lite i syfte att dölja reg.nr och glömt en bild..
co
1.144
coldhex
BMW M135i
den tyska skylten syns dessutom amtörmässigt på TVÅ av bilderna. Helt smaklösa fälgar enl. min mening men det är ju en annan femma. Och varför har någon hängt en munktröja över parkeringsskylten?
var tvungen att maila och fråga varför den har tyska plåtar,fick det här svaret.
Hej

du ser väl att bilen är Svensksåld..Kolla Regnr SLE788.. Bilen är nylackad för att den vart repad för mig..Därför har jag satt på Tyskplåtar när jag parkerar bilen..Den är fullservad enligt Bok..Uttagen 02. . ring om de är nå mer du undrar över

mvh

to
112
tomb
BMW 318d F31
Smart, byta plåtar när man parkerar. Måste bli jobbigt efter ett tag bara. =)
Vet en som har tyska plåtar på sin Renault för att slippa trängselavg.

javisst det måste bli jobbigt, tänk när han och frugan ska på ica och handla.vänta älskling jag ska bara byta regskylt.
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Hade hoppat över den om jag var du.

Konstig annons med massa "fel", urfula fälgar ;) , och de inredningslisterna är inte orginal väl? Förmodligen vitlackade.

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
St
287
Stålmannen
323Ci e46 -99
A4 2.0 TFSI -07
Verkar ju begåvat att tro att tyskplåtarna kommer skrämma bort vandalerna.

Mvh
//Peter

jag ska inte köpa den, har redan en 330 cab så det får räcka,jag blev bara lite nyfiken
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Förklaringen som svar på din fråga sa väl det mesta, hade inte ens köpt en glass en varm sommardag av den killen !

Men skyddar tyska plåtar mot vandaler så kanske man skulle ta och införskaffa sig ett par och ta kontakt med sitt FB, det kanse är självriskeliminerande.

Hur var det här då?
Gunget
330 utan sportstolar. Suck.....
ka
204
kaell
330xi -01
Jag begär ju 98' för min 330xi, med sportstolar, skinn, taklucka bl.a.

Hur kommer de sig att alla reagerar så på denna? Inte ens billig, fin eller väl utrustad?
Knappast skydd mot vandaler, snarare p-böter.
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
mmmm...säger väl en del om ägaren, kan inte ens parkera rätt.
Nonchalant,var det...

Hur var det här då?
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
James Bond hade ju, på sin Aston har jag för mig, en tredelad Toblerone-formad reg. skylt så man kunde skifta nummer lite smidigare. Kanske något för den killen ;)
J.B
Lite att göra ????
"mmmm...säger väl en del om ägaren, kan inte ens parkera rätt.
Nonchalant,var det..."

Vadå nonchalant? Han slipper p-böter ju. Gillar du p-böter?

Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Nej! Gör du? Verkar lättare och mer ansvarsfullt likaledes LAGLIGT att parkera rätt än att manipulera med bilens identifikation genom byte av från vägverket erhållna skyltar!!!!!

Förstår du......

Hur var det här då?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.