|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om den här? Har varit ute ett bra tag och verkar inte bli såld. <link>Länk Åk före du så väntar jag på dig där. | |
|
Länk: Länk Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
sök på ALD så finner du den senaste tråden. Finns fler här på forumet. Stay away... |
|
| Ja, tydligen har den blivit totalkrockad i USA och har körförbud där. | |
|
Sorry, du måste söka på ALDxxx för att få upp tråden. Tråden heter "M3 E46 USA import?" |
|
|
ALD? Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
Hoppla Kerstin, Inte mycket att ha. Tack för snabbt svar boys. Då lägger vi den åt sidan. Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
Åker man och mäter upp bilen, tar den till ett m-test där man kollar att den inte är fusklagad behöver det inte vara nåt problem alls med bilen. Däremot verkar det ju inte vara en riktig CP, utan eftermonterade detaljer från CP till viss del. Saknar ju fälgarna, sen osäker på den verkligen har m-track mode. Sen har den vart ute flera gånger till olika pris, betydligt billigare i tidigare annonser också. Man behöver inte vara livrädd för att en bil vart smälld, däremot ska man kolla upp så den är lagad ordentligt, är det en seriös firma så kan bilen vara rakare efter riktning än vad den är när den kommer från fabrik... |
|
| Det skulle vara intressant att se bilder på bilen hur den såg ut efter den påstådda krocken... | |
| Den har varit till salu hos SASAS bilar i göteborg, behöver man säga mer? :P | |
| Varför var du intresserad av den? Du har ju just köpt en..? :g | |
| Var SASAS förste ägare efter importen? Skulle vara intressant att veta eftersom jag sett att dom sålt USA import även tidigare. | |
|
Har gått förbi den bilen flera gånger, den ser fin ut av det man sett när man gått förbi. Har sett den på annons länge, och undrat varför den aldrig blir såld, men då vet man varför nu då!! MVH Danne |
|
|
oFFkeFF: inte har bilen varit billigare än den är idag... 379k har den väl kostar sen förra året. Först nu är den sänkt till 329kkr ju. |
|
|
Den ska ha legat ute med en annan ägare billigare tidigare än nuvarande annons enligt kollegan som brukar spana marknaden på m3'or konstant. Han lider av abstinens sen han sålde sin ;) |
|
| Bilen är ju i fint skick och är riktigt snygg att titta på, jag tog även en liten provtur och den kändes ju bra även då, så jag vet inte hur mycket en smäll faktiskt ändrar bilens körbarhet etc. | |
|
oFFkeFF: Stämmer att den var ute med en annan ägaren. Det var samma bilder på bilen men olika mätarställning samt i den andra annonsen var det en 04a. Detta var för en månad sedan,, samtidigt som den vanliga annonsen oxå fanns ute. Så den andra annonsen luktar bluff.. |
|
| Har för mig det var innan sommaren, april/maj typ. | |
|
Har Sasas Bilar haft den till salu? Båda ägarna till bilen bor i sthlm-området, medan Sasas Bilar är i Göteborg. Har du belägg för ditt påstående Echelon?? Minns att Sasas hade en silver/grå M3a till salu, dock ej denna. |
|
|
Jaru Magnus, fundera på den ;) Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
Apråpå rädsla för "totalade" bilar... Länk Länk Länk Två första är före bilderna, sista bilden är när bilen är nästan klar, de har lite meck med motorn kvar. Så länge ramen går att rikta rak och man inte fuskar när man bygger ihop det igen så kan bilen bli bättre än ny när man förstärker svetsar etc. Sen bara för att förtydliga, har ingen aning om m3'an är skruvad mätare på, fusklagad etc. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.