|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Du har PM. :) | |
| Snabb fråga, finns det någon hemsida liknande CARFAX fast för Tyskland? | |
|
Någon som vet något om denna bilen? Länk |
|
| Platinumcars bilen är såld, så just nu är väl den jag länkade till ovan det enda alternativ kvar. Vad tror ni? Det känns väl inte helt bra att inte få veta reg nummer etc. Någon som vet något alls om denna bil? | |
| Vem blev den lyckliga ägaren?nån här på forumet!? | |
| Vet ej, men personen var väldigt snabb iaf, jag ville ju ha uppgifter om tidigare äggare osv osv så jag lusade mig för mycket hehe. | |
| Bättre att vara lite långsammare och kolla alla detaljerna först. Annars är det lätt att bli lurad... Det finns fler fiskar i sjön. | |
|
Speciella Continental SportContact2 M3 däck (tillverkat endast för BMW M3). Finns de verkligen??? |
|
|
Kolla bilen NOGA INNAN affär. Bättre missa 10 innan du träffar rätt, jag letade länge innan jag hittade min. /Micke Länk |
|
|
Japp, bättre safe than sorry. Angående denna bil så verkar den vara tipp topp faktiskt, bara 1 ägare i Sverige sen import känns ju rätt seriöst faktiskt. |
|
|
Hur länge har den varit i sverige? Antal ägare kan ju var väldigt få om bilen inte varit här så länge. Har sett en del annonser där det utlovas en ägare eller två på bilar som varit i landet typ 1 år, men det går ju att kolla upp resten med om man lägger ner lite tid och energi. /Micke Länk |
|
| 2005 importerade han bilen. | |
|
Okej, men om han importerat den själv låter det ju riktigt med en ägare i sverige. /Micke Länk |
|
| Immobiliserminne, vad är det egentligen? Har det något med startsystemet att göra? | |
|
"Fast pris" I dessa tider måste man få ner en bil med 5-10%. 320 för en e46 känns mycket dessutom. Novation säljer en M3 -08 coupe för 550 som gått 200 mil bara. Men den ser ju fin ut. |
|
| Jo, håller helt klart med om att priset känns alldeles för högt. | |
|
Länk Någon som vet något om denna? |
|
|
Låter mkt troligt med en M3 E46 cab 2004, 8400 mil för 70 000 kr... Slå till... Helt klart en fake annons. Men varför? |
|
|
October1st: Födelsedag? Bröllop? Inget ovanligt ju. De värsta är ju de som tror att annonserna är riktiga. säljaren skulle lätt kunna gå in på bilfirma och få mer än 3ggr så mycket för den utan problem. |
|
|
En till fråga. När man åker för att kolla på en M3 vad är det främst man ska kolla lite extra på? Finns det något som är bekräftat svagt hos E46, typ rost etc? Man bör väl också lyssna lite på hur bilen låter rent generellt, vad är det man ska lyssna till? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.