|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Usch då! Jag tror det har varit upp och tangerat 9 som värst, men jag kämpar tappert med min "sjukdom" :)) | |
|
Då vart min automatare avställd över vintern from igår då :-) Tur man har garaget i källaren så man kan greja lite när som helst, dessutom älskar lillgrabben bilen (1 1/2 år och tjatar så fort vi går förbi dörren till källaren) våra andra 2 nyare bilar struntar han fullkomligt i... Tydligen en grabb med bra smak man fått :-) |
|
|
Appropå cab, funderar på en e36 cab till sommaren. Funderar på skillnaden mellan 320 och 325, skiljer ju inte så mycket i bensinförbrukning enligt tabellen i AP. Någon som haft/kört båda? skiljer det mycket i acceleration m.m. ? Beemoholist javisst! |
|
|
Lite OT kanske men för att svara på Tommyv6 fråga. Dessvärre är det väl så att 320 har en rätt trist spis, och som vi alla sett i tabellen drar de ungefär lika mycket. En 323/325/328 är ju väsentligt mycket roligare än en lite sömnig 320. Nu är ju nedcabbat skönast i låga farter, men från tid till annan kommer du vilja gasa nedcabbat eller åka motorväg uppcabbat och då är ju krutet kul. Sen inbillar jag mig att de mer motorstarka modellerna behåller värdet bättre, rätt eller fel?! |
|
|
wigert: tack, det var det jag ville veta. Jo, klart man vill ha lite extra när det behövs:) Värdet verkar liga lite högre på 323,325,328or iallafall då man tittar på annonser. mvh Beemoholist javisst! |
|
|
Jag kommer välja manuell förresten, lite mer bilkörning då känns det som:) Beemoholist javisst! |
|
|
Jag har manuell på båda BMW, men automat i vardagsbilen, en V70 som går i stadstrafik. Manuell är ju roligare, med caben vill man köra bil, inte åka bil om ni förstår skillnaden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.