|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| DennisHs bil var rätt fin och ställde la upp dina drömmer ett snäpp kan jag gissa? haha cp-paket och allt:) | |
|
hehe, verkligen! tyvärr är en CP lite utanför min prisbild, men inget snack om att den var grym! jag får skaffa ett till jobb. men nu är det viktigast att göra mig av med min gamla trötta (men fina) 530, så att jag får loss lite kapital plus garageplats. jobbigt bara att jag inte sitter på världens mest lättsålda bil direkt... |
|
|
Så där ja. Nu är man hemma igen. Efter årets sista körning......snyft. Den var kort men innehållsrik. En hjälpande hand, en provkörning och 230 km/h i söderledstunneln med ferrita avgas och nervevade rutor:-) Alltid skönt att sträcka ut lite när det inte är någon trafik. God natt och sov så gott. Så väcker jag dig i April/Maj nästa år om du inte är såld... Ja, Bapelsin....SMG II eller manuell? DET är frågan. Smaken är ju som baken......och hållbarheten på lådorna lika eftersom det är exakt samma låda som den manuella. Bara hydrauliken som sköter kopplingen som tillkommit. Samt givetvis en del elektronik.... Lycka till i jakten på pärlan.. M.V.H Dennis |
|
|
jag var inställd på manuell, för att mina 3 senaste bilar haft automat, och jag saknar hela grejen med manuell lite. men nu är jag inte alls lika säker längre. tycker SMG:n verkar riktigt fin! tror faktiskt jag kan tänka mig båda. (har iofs inte provat någon manuell M3:a) men det bästa är att det blir lättare att hitta en bil när båda alternativen är intressanta. :D hur som helst så lovar jag att berätta när jag hittar den rätta bilen! |
|
|
Vad nice att det funkar med garaget, hoppas du kan bryta ner adrenalinet så du kan sova nu bara =) Lycka till i letandet. /Micke Länk |
|
|
hehe, det blir nog att sitta uppe ett tag till. :D skit att ingen lägger ut annonser på blocket så här dags. sitter ändå och uppdaterar sidan en gång i kvarten. god natt på er, grabbar! |
|
|
Bra att det finns folk som DennisH som ställer upp på sånt .. t.o.m mitt i natten :) Men DennisH, varför sista rundan för i år redan? // M.V.H. Daniel |
|
|
Spajjjs: Jag ställde på bilen så tidigt (15/3). Jag betalade in 1/2 års försäkring. Så nu får jag stå mitt kast:-). Kunde ju iofs betalat in ett halvår till men det känns onödigt att ligga ute med försäkringspengar samt vara bunden då jag kommer att försöka hitta en annan försäkring alternativt sälja bilen i vinter. Sedan har jag redan lagt liiite för många mil i år än vad som står i försäkringspappren. Det blir bara strul OM det skulle hända någonting... Så nu får hon vila:-) M.V.H Dennis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.