|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| och då menar jag till kvallitet kontra pris osv..mvh | |
| e34, utan konkurrens! | |
| E38 Är BMWs mästerverk nr. 1! | |
|
Utan tvekan e32 gärna en av dom sista årgångarna,har ännu inte stött på nån bmw som är så seriöst ihopskruvad som denna,sen att dom är nästan gratis gör e32 som ett givet val. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Lägger min röst på E34 | |
| Och jag röstar på E38 | |
|
E34 -96A eller E32 -94 eller E30 92-93 ( dvs cab el Touring) är mitt val Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
BMW 02 serien, 2002 ti, jag säger oj oj. Vilken bil. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
| Måste nog säga e34 | |
| I profil - utan tvekan e38! Fram/bak - ibland de 3 snyggaste! | |
| E39 Världens bästa bil. nöjdast kunder 5 år i rad. | |
|
E34 helt klart |
|
|
Z8. (Kvalitet = finfin - Andrahandsvärde = Bättre än nypris. Skönaste motorn, snyggaste designen osv. Och hur många har haft problem med sina Z8:or här?? :) ). |
|
|
Tycker att E34 och E32 passar på en delad förstaplats som den mest välbyggda Bmwn. Men, rätta mig om jag har fel, är/var inte E36 den som sålt mest? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Jag röstar på E34 o E28! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Lite tråkigt att rösta lika som så många andra, men jag håller nog E32 och E34 som de mest välbyggda BMW-modellerna. Fast om jag ska rösta med hjärtat får det bli 02! |
|
| Stämmer in i kören ang E32-34, har inte ägt någon av dessa men klämt och känt tilläckligt för att ha en uppfattning. Lilla E30 av senare årsmodell ligger också bra till hos mig. | |
|
Min 540 :) dvs E34 Bayerische Motoren Werke |
|
| M3 CSL | |
| Denna kommer definitivt att bli den bästa BMW ever Länk | |
| Ja den blir nog grym, kul att den ska tillverkas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.