|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Länk hade den varit svart eller stålgrå hade jag nog köpt den. vet iofs inte om den har skinn heller, vilket är en förutsättning. nu återstår bara att se om andra M3:or hänger på. :) | |
| "sportstolar i svart skinn" stár det..... | |
|
aha, missade visst det. jag som tyckte att jag kollade ordentligt. då var det bara färgen som stod ivägen. |
|
|
nu återstår bara att se om andra M3:or hänger på. :)???? Varför ska man göra det? Bilen har ju legat ute länge på blocket och förmodligen så kanske skicket inte är det bästa eller så är det en person som inte har råd att äga en m3:a och behöver snabba pengar. Det är vad jag tror det låga priset beror på. |
|
|
så kanske det är, men det finns ganska många bilar som legat ute länge. sedan kanske den, som du påpekar, inte är i något vidare skick och det är ju inget vidare i så fall. för mig som letar M3 är det i alla fall positivt att se lägre priser, men jag förstår att det kanske är jobbigare för de som redan har en/vill bli av med en. peace |
|
|
Bapelsin: Min är till salu. En 05:a med Comp. Package. 3800 mil. svensksåld, full servicebok mm mm mm. Svart skinn, SMG II. Ser ut som sprillans ny bortsett från nägra förargeliga stenskott på fronten. Den är också påkostad en hel del vad gäller utseendet. Men givetvis finna alla orginal delar kvar.... Säljer pga en ny kärlek:-) Comp. Package: CSL 19" fälgar, CSL chassie, CSL styrväxel, CSL ratt (klädd i alcantra) P.M:a vid intresse. M.V.H Dennis |
|
|
@DennisH: din bil ser jättefin ut, men jag letar bil i prisklassen 200-250k tvivlar på att din ligger där omkring. eller? ;) lycka till annars med försäljningen. |
|
|
Kanske lite annan prisklass, eller hade du tänkt att släppa din -05a för 187 tusen? Knappast va? ;-) //Lövet |
|
|
Bapelsin: OK. Tack:-) Såg inte att du letade i en viss prisklass...... Lycka till med köpet.... Andreas Löfgren: Njaeeeee, kanske inte:-) M.V.H Dennis |
|
| Det är nog tredje om inte fjärde annonsen på denna kärra. Navigatorn är någon eftermarknadstjofräs instoppad under stereon om jag minns rätt. | |
|
hmm, jag har sett någon M3 med fulmonterad eftermarknadsnavi. såg inget roligt ut. ni har nog rätt, den är säkert inget toppex. jag är väl lite överoptimistisk, kanske. :) nåväl, i slutändan är det viktigare med ett fint exemplar än ett fint (lågt) pris. |
|
|
Precis. Hellre betala lite mer för en man vet är bra än en som man kanske tvivlar på. Den har nog levt ett hårt liv. Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
Bapelsin. Länk Mkt prisvärd! |
|
|
Maxey, mycket trevlig bil! Skaffa ett par csl-fälgar sen har man en mkt snygg M3:a. Är det din? Oavsett om den billiga M3:an är fin eller ej så kommer den säkert påverka prisbilden på m3e46. De har stått sig riktigt bra senaste två åren men nu verkar priserna dala. |
|
| Det är rätt roligt att se alla M3 E46-ägare med annons ute som sågar alla annonser på billiga M3or och lovar att dom måste vara skabbiga och risiga, en eftermarknads-navi drar ned priset o.s.v.Det är inte svårt att slita ut den liksom? Det värsta som händer är att man måste sälja den för 500:- på blocket liksom. Det låter som att ni tror att det är en jätteexklusiv bil som förlorar i värde på att det sitter en eftermarknadsnavi monterad. :D | |
|
men denna då Länk 370hk är inte fy skam heller "don't imitate, innovate!" |
|
|
Den som p-car länkar till såg najsssss ut :) DennisH Vad har du hittat nu för kärlek?? ;) |
|
| Maxey den i din länk vart nice. Väldigt synd på avsaknaden av hk ljudet då det är rätt trevligt med lite bättre ljud än standard. Dennis82 det är fel att såga en bil innan man tittat JA, men så drastiska prissänkningar klingar inte i mina öron. Men klart det kan vara ett klipp. Är det den bilen jag tänker på så har han tagit bort 3/4 bilder ifrån annonsen också sen innan!? | |
|
cado: Den som lever får se:-) Vill faktiskt inte säga än då ingenting är klart. Steg 1 är först o främst att sälja min nuvarande.... Sen kan jag tala om vad jag har gått o förälskat mig i:-) M.V.H Dennis |
|
|
@MAXEY: väldigt fin bil, saknar bara 2 saker: HK och Stålgrå. :) sedan är jag lite sugen på en manuell. mycket som ska klaffa :) @p-car: har tittat på den annonsen många gånger. gillar dock inte det där MK-systemet, vill ha så original som möjligt. smg på den också. största flaskhalsen är dock att jag måste bli av med min 530 först, som ska in på lackverkstad nästa vecka för parkeringsskada. så det hela kan nog ta ett tag... tack grabbar för fina tips! |
|
| Hm jag mejlade en del med killen som har bilen till salu i första inlägget....men han fick kalla fötter när jag ifrågasatte varför nån i Piteå ägde bilen o inte han?! Själv bodde (KRILLE) i sthlm ju...lite lurigt o hosta upp 187000kr till ägarens kompis liksom... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.