AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.104

Bmw M5 e39 långmilare?

Sida 3 av 3
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Vira20, tror inte det finns så mycket att välja på när det gäller entusiastförsäkring. LF, Wasa/Bilsport och några klubbar som har egna avtal med FB.

magnat, ger några svar på dina frågor och kommentarer.

"169 tusen är på tok för billigt."
För billigt ska inte du eller jag som M5 ägare svara på. Det är köparna som får ta ställning. Jag har köpt bilen till rätt pris och kan sälja den till vad jag tycker är rätt pris. Har heller inga problem med att behålla den men kommer ställa av den över vintern. Men jag tror att det är sveriges mest prisvärda M5e39 som jag skrev i annonsen och det är absolut inget konstigt med den bilen bara för att priset är rätt. Bilpriser ger jag inte fem öre för även om de talar till min fördel i detta fall.
Tror årstiden gör att antalet köpare är få just nu.

"Kanske desperat efter $ ?"
Förstår inte vad det skulle ha med saken att göra, men nej, både jag och föregående ägare har haft råd att verkligen ta hand om bilen och har råd att ha den kvar.

"Dragkrok på den bilen...något jag inte fattat varför på en sportbil??? :o"
Sattes dit en avtagbar dragkrok i jan -08. Använd enstaka gånger, har själv inget att dra. M5 är en kul och trevlig bil men sportbil håller jag inte riktigt med om.

"Fin verkar den vara men ingen Navigator? Borde nästan vara standard tycker man på så här fina bilar."
Kan nog också tycka att för 800' borde det ingå. Stör inte mig i de få fall jag använder navi tar jag fram min eftermarknadsnavi som idag är betydligt bättre och modernare än det som sitter originalmonterat. Men genomsnittsköparen kanske ser det på ett annat sätt det är jag medveten om.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.