AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.844

Någon som vet mer om denna M3 E36?

Sida 1 av 2
Hej! Är i funderingar att köpa en M3 e36, en 3.0. Nu har jag hittat denna på blocket Länk och skulle vilja höra om det är någon som vet något om den?

Mvh Felix
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Ser fin ut ;)

Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
Dendär ser ju otroligt trevlig ut! är den bara i det rätta skicket så kan det ju inte bli bättre på en 3.0 E36a.. Goo for it!
Jo den ser ut att vara i mycket bra skick! Fast den har haft 6 ägare i sverige, varav ägaren säger att 4 stycken är brukare. Är detta acceptabelt? Åtminstone en utav få fullservade M3or på blocket iallafall.
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Vad spelar det för roll hur många ägare det står att det har varit? Kolla skicket på bilen istället.
F.d E39 M5 hade haft 12 ägare enligt vv men den var ändå fullservad och avställd vintertid tills vi tog vid.
16.547
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Häng inte upp dig på antalet ägare. I verkligheten säger detta egentligen ingenting. Bilen har varit i Sverige i 8 år så 4 ägare är ingenting. Vad skulle vara konstigt med att varje person behåller bilen i två år?

//Lövet
Man kanske får ta sig en titt, och eventuellt slå till. Kul med en silvrig M3 till skillnad från alla gula och svarta.
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ser riktigt fin ut! Håller med föreg ang ägarantalet. Inte helt ovanligt heller att vissa ändrar ägare inom familjen om de ex är en yngre som brukar den..

EX: Den unge killen köper den och skriver över den på sin far efter ett tag då han märker vad de egentligen kostar att köra M-BMW.. bara vid såna tillfällen har man genast fått en extra ägare även om de förutom på pappret är samma..

Den ser riktigt fin ut. Jag mailade till honom då den var till salu även förra året. Det gick inte att pruta en enda krona. :-( så jag köpte denna Länk istället.
Kommer inte ihåg riktigt om han skulle ha 109' eller 115'
Är den lika fin som den verkar är det bara att slå till.

ma
39
maccis
Porsche 911 GT3 -08
Synd bara att den inte står i garage. Står ute på gatan verkar det som hela tiden.
Men den ser fin ut de ggr jag gått förbi den ialla fall.
Humm, är det den som brukar stå här Länk så håller jag med.
Den ser fin ut men står ofta ute.

///Micke
Min cabrio Länk
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

He He.....vart har du då sett bilen förnånstans maccis? :-)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jo visst Micke.....Brukar ha bilen där när jag är hos tjejen.....:-)
//M// : Ingen prutmån säger du? ;)
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
@DolceFelice

Jag har en Cosmosschwarz M3 3.0 -94 som gått 9.200 mil och jag är tredje ägaren.

Jag har nu flyttat utomlands och behöver en året-runt-bil och funderar därför på att sälja den.

Skicka ett PM om du är intresserad.
DolceFelice: Det var så då =) Hör med Peddan det är väl han som säljer den. =) Fruktansvärt fin såg den ut att vara på bilderna.

Rätta mig om jag har fel, men var inte denna M3:a nyligen till salu i Småland? :S Länk
Har för mig att det var någon på forumet som var intresserad...Lågt pris iaf :)
Jo
316
Jonas 320
Audi r8 4.2 R-tronic -09
Porsche GT3RS CS vit -10
Ferrari F430 Scuderia -10
Corvette c5
m3 cab 2004
m3 cab 2000 E36

Tjena Grabbar! DolceFelice yes den var i småland. De min bil. Jag köpte den inte så länge sen 2 månader sen. Hade kund på m5:an men under tiden så har han ångrat sig och jag hade inte mycket och välja på nån måste bort. Hittar jag garage i kristianstad kommer jag inte sälja den.

Jag har nyss bytt bakvagnsbusningar, packboxar

Bilen är jätte fint skick.

Jonas M-power
pg_ice
Jonas 320
varför så lågt pris?
det måste vara nåt fel på den alltså ;)

så tänker många om priset är lägre än vad det brukar
höj det så får du nog den såld
Jo
316
Jonas 320
Audi r8 4.2 R-tronic -09
Porsche GT3RS CS vit -10
Ferrari F430 Scuderia -10
Corvette c5
m3 cab 2004
m3 cab 2000 E36

pg_ice
varför slösa bort 130kr på annons i onödan.
Jag har 4 bilar,
och ett garage
m5:an i garaget och resten ute.
Och vill inte ha m3an ute också under vinter

Priset e lågt men fast
Jag behöver inte sätta 80 och sälja den för 67000kr

Idags läge hittar man inte en fin m3 i tyskland för 7000euro

Och som sagt får jag tag på garage så behåller jag bilen. De e inga pengar för en sån bil.

Tror att den försvinner idag eller imorgon har ring en massa

Jonas M-power
pg_ice
helt klart det är inga pengar för en sån bil
så vad är felet på bilen ;)?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.