|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag kan ju berätta hur jag resonerar. Har idag en 116i som andrabil. Den ligger ute på blocket just nu. Får jag den såld så tänker jag skaffa mig en 120d 5d. Tre dörrar går bort helt på grund av barn. Advantage, Comfort, isofix och 2-zons ACC är krav. M-paket, xenon, sportstolar och Hifi är ett stort plus. Kolla in den här på bytbil.com Länk! Så här får man inte speca en bil. Den har M-paket, Advantage och Comfort och MANUELL AC. Hade den haft en riktig ACC så hade jag köpt den direkt. Mores vita bil lite längre upp i tråden är jättefin och hade den varit 5-dörrars så hade jag gärna köpt den. |
|
|
Tack för komplimangen! Nu har jag iofs en bror på 5år som brukar åka med då och då och jag har aldrig haft problem med 3-dörrar. Den smarta skjuta-fram-stolen mekaniken i 3-dörrars gör att du bara behöver dra fram stolen (hela stolen åker fram och inte bara att ryggstödet viker sig fram), det klickar till och stolen stannar. När det väl är gjort så uppstår en ganska så stor lucka för passagerare att kliva in i baksätet. Väl efter det nudda bara framstolen och den glider tillbaka till sitt rätta. Som jag ovan nämner så åker ju hela framstolen fram. Hade därmot bara ryggstödet fallit fram så hade även jag känt som du. : ) Sen att 3-d är snyggare, sportigare och mer styv i chassiet är bara ett plus i kanten. |
|
|
Kan säga som en tanke på ett inlägg högre upp att 5 dörraren kan sälja mer för att den har kortare lev tid ca 5 v ist för 10 när jag bestälde min höll mig endå till 3 dörrarn den som väntar på något gott... |
|
|
Den smarta funktionen att hela stolen åker fram och inte bara ryggstödet fanns även på min Nissan Micra -90 (den hade det bara på passagerarsidan) men visst är det väl bra att det finns...=) Föresten har ingen ännu uppmärksammat att eftersom tråden handlar om 3 vs 5 dörrar går det att köpa en 3-dörrars som cab. Helt perfekt att lyfta ned barnen i baksätet istället för att behöva sträcka sig in i sin trånga 5-dörrars...;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.