|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Syns imorrn allesammans... //Marcus |
|
| Då glider vi i väg då mot lite sydliga breddgrader .Länk | |
|
Tar med grabben och kommer en sväng med pärlan. Åker ej med på cruisingen,har en del att fixa med hemma. Ska bli kul att se lite andra BMW:s |
|
|
Vilket underbart väder vi har just nu, SOL Det här bli jätte sköj. |
|
|
Tackar för en trevlig träff! Jag fick dra lite tidigt för barnen började bli lite väl oroliga :) /Mats J |
|
|
Hej! Kanonträff med många bilar närvarande, vädergudarna var med oss även idag. Stort tack till arrangörerna samt Jacobssons Bilaffär AB. På återseende Philip Sahlsten BMW CS #1812 |
|
|
BMW vänner. Det blev en mycket trevlig dag idag. Totalt kom det 24 stycken bimmers, helt underbart att se alla fina bilar. Dagen bjöd på kanonväder, trevlig gemenskap med både gamla och nya vänner. Det blev rundvisning, provkörningar, diagnostester utförda av Roger, samt kaffe/fikabröd som var fint framdukat åt oss av fru Jacobsson. En mycket trevlig överraskning i form av fin present fick alla bimmer ägare när vi åkte därifrån. Stort tack till Claes Jacobssons mfl som med sitt bemötande och engagemang fick oss att känna oss välkomna. Efteråt åkte vi en runda på slingriga vägar och stannade till på Tabergs topp för att ta något att äta. Sen blev det prisutdelning och hemfärd. BMWCS west sektionens medlemmar tackar vi oxå, mycket trevligt att träffa er alla. Jönköpingsgänget kommer gärna och hälsar på er framöver.:-) Mvh Maria |
|
|
Jag kan bara instämma i lovsången, och vill å BMW CS Westsektionens vägnar tacka för en fantastiskt trevlig dag i Jönköping! Mycket proffsigt arrangerat av Maria, Stefan, Amet och Marcus, och ett väldigt trevligt och generöst bemötande av Claes Jakobsson med personal. Jag hoppas vi får anledning att återkomma! BMW CS #5139 |
|
|
Får instämma vad Maria skriver, sedan hade vi bimmers ägare från Anderstorp, Åtvidaberg och inte o förglömma Wan från Söderhamn. Får tacka Claes med personal från Jacobssons bil för det trevliga bemötandet. Fikat var så gött som det kan vara för stunden. Icke o glömma bort Stefans frågor, helt underbara. Trevligt möta er alla ingen glömd hoppas jag nu bara. Nästa gång så får vi träffas i Göteborg med Cs vest sektionen. Amet |
|
| Hemma igen bilen går utav bara f,tack för en trevlig träff o jakobssons bil,o tack Maria för kepsen,vi ses. | |
|
Tack för en trevlig dag.... På återseende //Marcus |
|
|
Jag kan ju även nämna att jag blev lite nervös när servicekillen med hjälp av datorn hade låst bilen med nycklarna i tändningslåset... Men det gick ju även att låsa upp via servicekontakten! Det trodde jag inte om en 18 år gammal bil... Nu skall jag ut och börja på skruvandet för att byta insugsgummin... /Mats J |
|
|
Tack för igår. Trevlig träff i trevlig miljö. Tyvärr var vi tvungna att åka därifrån tidigare men lite hann vi allt med :) Fika i rekond-verkstaden jämte en X6 t ex. Dessutom fick vi se face-liftade 3-serien. Att den kromade tango-rabatten försvunnit är bra men vecken på motorhuven...var de verkligen nödvändiga? Lysena såg lite spacade ut både bak och fram. Undrar hur de ser ut när de lyser? Intressant info från Claes. Av alla sålda nybilar är 65% tjänstebilar. Det tycker jag låter lite. Är det verkligen så många (35%) som köper nya BMW privat? 70% är diesel-bilar! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Jag kör ju själv diesel i tjänsten men diesel ligger långt efter i mina ögon. I år är privat-exporten större än privat-importen till och från Sverige. Det är tydligen andra tider nu. Några bilder från gårdagen finns i min blogg. Länk "BMW six appeal" |
|
|
Jag får också tacka alla er som kom och gjorde denna träff till det den blev, naturligtvis även ett stort tack till Jacobssons för det trevliga och generösa bemötandet. På återseende! /Stefan |
|
|
Kan bara instämma med föregående talare. Bra planerat och proffsigt utfört arrangemang! Stort tack till alla er som gjorde träffen möjlig och stort tack till Jacobsons för sitt generösa motagande! Vi i West hade väldigt trevligt och tackar för att vi fick komma! Vi hoppas så klart att ni vill komma på några av våra aktiviteter i framtiden! En litet text med bilder om dagen kommer så småningom på bmwcs.com/west Hälsningar - Jesper H, Klubbmästare West |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.