|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg precis detta: Länk trist! mvh Kalle | |
|
Snack! Det kommer bli av. M3 CSL E92 |
|
|
Detta har väl varit uppe i någon tråd tidigare? BMW ansåg väl att målgruppen för en CSL var så pass begränsad så det vart mycket bättre att göra en M av de nya X-bilarna. Kasst! |
|
|
BMW går mer och mer åt att bli gubbamärke =/. Men det är ju där stålarna finns att hämta. |
|
|
Skulle ha svårt att se att BMW inte möter kommande rs5/rs4. //Stefan |
|
|
Det verkar som om att det blir M versioner av X5 o x3 såg någon film på nätet att de bilarna åkte runt på M:s testbana, hoppas verkligen inte det blir av.... MVH |
|
|
Såg att det redan stog i länken... Vem skulle vilja köpa en Suv som vill vara sportbil??? |
|
| ML 55AMG | |
| hehe visst det blir kanske ingen m3 csl men m3 gtr eller liknande.. om vi kollar genom m3-historien så har varje specialversion av m3:an haft olika namn..m3 e30 se, m3 e36 gt och m3 e46 csl... tycker att det är riktigt synd att bmw inte satsar mer på sportbilar.. trots att man kanske inte tjänar mer på suv:ar men varumärket lär ju förstärkas och man får bra mycket bättre reklam med sportbilar.. marknaden för m-suvar tror jag bara växer och växer främst i asien,ryssland samt arabvärlden | |
| Synd, en M3 touring hade definitivt varit intressant. | |
|
Noen norske bmw-killar som var en sveng til Nürburgring i sommar, hadde spottet denne: Länk Killarna skriver følgende: .......spotta vi en M3, vi mistenker å være en CSL prototype. Den hadde påteipa spoiler på bakluka, dørene var av et lettvektsmateriale, og lyden var mye skarpere enn en vanlig M3. |
|
| tror att csl kan tappa värdet om det kommer en csl version av varje m3. darför känns det som om dem byter namn på den nya bilen om den kommer... btw vad snygg m3:an var i rött | |
|
Det kommer en CSL Verision. Tro mig! |
|
|
Skandal! Skriv era namn och prostestera emot detta. Länk |
|
| kom igen nu allihop.. skriv på ;D | |
|
X5 och X6 i M versioner? Det är ju bara otroligt pinsamt och smaklöst. Verkar som att BMW prostituerar sig mer och mer till sin marknadsavdelning. Där vet man vad pöbeln vill ha för något. Det som en gång skapade och formade företagets varumärke spelar mindre och mindre roll. Nu handlar det bara om att vinstmaximera och då riktar man sig bäst till människor med tillkortakommanden som allt som oftast är beredda att hosta upp rejält med slantar i tron att det går att kompensera dem. Med denna nya strategi föreslår jag en ny slogan: BMW - The ultimate posing machine (BMW - När du älskar att posa) |
|
|
Det lutar inte åt BMW nästa gång jag ska byta bil. Fläskiga Familjesuvar verkar vara deras nuvarande melodi... Och det är den bilgrupp som tilltalar mig minst eftersom de är nåt så fruktansvärt fula allihop! |
|
| Det kommer komma en ny CSL, om man läser vad han egentligen säger så ser man att han säger att det inte kommer en CSL inom en snar framtid vilket inte är särskilt konstigt. Om man tänker tillbaka så kom den förra först efter 3år av vanliga m3:or... Alltså lär vi få se en ny CSL runt 2010.. | |
| kanske kommer efter att coupen fått facelift :P | |
|
Hittade denna bild. Länk //Stefan |
|
| StefanL: Artikel till bilden: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.