|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hehe, ja hade varit sjysst om den hade genomförts, ser ju riktigt fin ut... M-Divisionen verkade ha lite friare händer vid den tiden! // MVH Jocke | |
|
Länk // MVH Jocke |
|
| Undrar om den lever fortfarande...hade varit fin att äga! | |
| inte bara jag som är sugen alltså ? :P | |
|
Inte alls dumt! BMW-tolkning på MB:s 124-cabrio som i mitt tycke är en mycket snygg bil den också Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Ja, det är synd 500:an aldrig gjordes som cab... | |
| såg ju inte klok ut! | |
| Den hade nog varit fin som cupe med. | |
|
Direktlänk till galleriet om någon missade ;) Länk |
|
|
Läcker...precis som Mercans W124, synd som sagt med ingen merca v8, dock finns det en AMG variant, E36 cab. Synd att BMW háller sig till smábilar när det gäller cab, förutom nu pá senare tid med 6-serien, men den är ändá bara 2 sitsig. Var är alla moderna full size cabbar?!? /Christian |
|
|
Uhm, 6-serien 2 sitsig? Du har nog blandat ihop den med SL500 ? Länk |
|
|
mixim, menar du att man kan sitta 4 personer bekvämt i 6an cabben? Jag har bara provkört den en kort sväng, men min bedömning var att det inte gick. Men det är bara min uppskattning, vore intressant om det finns bättre erfarenhet, isf är det klart en kandidat till shysst cab, letar lite smátt efter en cab, är det fordon som fattas hos mig.... /Christian |
|
|
Den hade vart riktigt níce, har sett prototyp bilder på m5 coupe oxå, den r grymt fin Dr Schrick kammar Smidda Weseco högkompskolvar BBS RK 18 |
|
|
**Bure: Fanns prototyper på en coupe också, båda riktiga drömbilar :) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Var riktigt snygg. Skulle vara kul att se om det skulle vara lika snyggt med en e60 bara. 6 serien är att betrakta som 2+2 varav de som åker bak måste vara rejält små. Har läst flera tester där man i princip anser att sätena bak är att betrakta som nödsäten. Niklas Fransosen |
|
| Aha, är det likadant i coupén ? man ser iaf ut att sitta rätt fint i denna 5-serie cabben =) | |
| Baksätet på 6-serien funkar lika bra som på 3-serien coupé. Det är min uppfattning. | |
|
Ok, men därmed inte sagt att det är funktionsdugligt. Om 5-serien hade varit cab, borde det varit mer för 4 pers än tvá sportcoupéer. /Christian Länk |
|
|
Jag måste bara flika in att jag tycker att det är en fantastiskt vackar bil. Klart det finns delade meningar men är man minsta lilla svag för E34 så ser man ju de tvärsköna linjerna. Där hade man kunnat sälja av delar av garaget för att få in M5 cab. Dags att någon med goda detektiv kunskaper på AP letar upp ett objekt, sen tror jag att det hade blivit kaos vid ev. budgivning. Jag laddar redan bössan! München |
|
|
Så underbart vacker. Tar gärna emot den:=) Nyvaxat går fortast:) |
|
| 5 serien är underskattad, Synd försäkringsbiten är så tråkig på M5orna! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.