|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjohoo! Då har man då äntligen slagit till på sin första BMW! Det blev med sportchassi till slut : ) En vacker blå 325 E91. Sportstolar, advantage + dynamicpaket och lite annat smått och gott. Knappast överdrivet utrustat men ändå fullt tillräckligt för mig. Det värsta är att jag inte får hämta den förrän på lördag så det blir en helvetes väntan… men värre problem kan man nog ha antar jag. Tack alla för bra synpunkter och inlägg. Känns som en skön bonus att Autopower finns, hade ingen aning om det för några månader sen när jag fortfarande körde Volvo… |
|
| Grattis! Jag tror det blir superbra. :-) | |
|
Vaddå hämta den förrän på Lördag? Vad är det för jävla lyx? Vänta 4 dagar bara.... vafan :P Jag fick vänta 3 månader... DET va lång tid :) Grattis till köpet. Hoppas du blir nöjd =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Sorry hoppar in med dum fråga. Hur vet jag om jag har sportchassit? Misstänker det då den känns ganska styv o stötig, men hur kan jag ta reda på detta? | |
|
NIKEMAN: Jo, att man slipper den långa väntetiden är väl det positiva med att köpa begagnad jämfört med nytt. (Samt att man slipper värsta värdetappet förstås). Och nu är det ju bara två dagar kvar :) |
|
|
Jag har en 325 xi Touring, E91. Jag har Dynamic paketet. Kollar man på BMW:s hemsida så har jag för mig att det stå att detta pkt innehåller M-sport chassie, men tydligen inte på XI-varianterna. Har xi endast standard även om det är dynamic pkt eller... Vad har jag för chassie egentligen. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.