|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Carlsson: Länk |
|
|
Ett Ryskt förslag på hur nya E Klass borde sätt ut: Länk |
|
|
Vulgärt var ordet! Annars så verkar det som de flesta inte gillar bakänden på W212, får väl hoppas att kombin blir bättre då; och det är ju ändå de som säljer i Sverige. ;-) Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
| Köpte mig en E200 Kompr. av gamla modellen (-06) med Sport Editionpaketet. Riktigt nöjd med både egenskaper och utseende! Den nya lockar inte nämnvärt. Alldeles för tillyxad. Hellre då en E350 W211 nästa gång eller nya 5-serien om den blir bra. | |
| Länk kombin känns mer lyckad | |
| Länk kombin känns mer lyckad | |
| Tycker den ser väldigt lång och klumpig ut bakom bakaxeln. | |
|
Det kan ju ha att göra med att den har ett bagageutrymme som är "svårslaget för konkurrenterna", för att citera texten. Jag tycker inte det ser oproportionerligt ut på något sätt. när jag tittar på en bild rakt från sidan reagerar jag mer på det stora axelavståndet. Många roliga veck i karossen, det där på bakskärmarna påminner om pontonmodellen ("bullmercan"). Den största designmissen på W212 är att instrumentbrädan liknar den i E60/61. Tacka vet jag W211 invändigt, men en högre placerad bildskärm och två mugghållare är helt klart två plus. Och att man slipper växelspak om man väljer minst en sexa. Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
|
Jag tycker designen på båda kombin och sedan är helt ok. Som jag sagt tidigare den stora nackdelen med nya E-klassen är den plastiga inredningen. Sen vill jag gärna ha en växelspak. Men sedan BMW plockade tillbaka växelspaken i 7:an, så följer nog Mercedes snart efter igen. |
|
|
En otroligt läcker E-klass är mercedes Fascination Concept som troligen kommer i produktion 2011, Länk |
|
| en grej jag märkt med nya e-klassen är att man gjort om listerna runt fönstret jämfört med föregående modell.. förut gick det plåt även runt själva dörrfönstret vilket det nu inte gör.. nu är deet som på bmw.. har märkt det på flera nya mercamodeller.. klart snyggare.. hoppas ni förstår vad jag menar:P | |
|
En E klass för 600.000 Euro. Länk |
|
| billigt och bra :P | |
|
Kul reklam-film Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.