|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
E klass Coupé: Länk Länk |
|
|
Finnes bara en anledning att vara spekulant på en Eklass idag. Ngt-drift. Emissioner med körning på ren biogas 10-45 gr/km beroende på vilken automobil man väljer... BMW 316g släpper ut runt de 10grammen...:) Mvh Asken |
|
| förstår inte riktigt breddningen över hjulhuset bak | |
| Det är lite Amerikansk 50-tal över den breddningen. | |
|
Oficiella bilder på Coupé. Länk |
|
| Tycker mercedez är rena sandlådan med alla dessa olika modeller. FY! | |
| vad fult det blev med den extra listen i det bakre sidofönstret | |
| d-power>> Nån gång under våren 2005 kom sportpaketet till W211 med de dubbla rören. | |
| Någon som varit och tittat? Hann tyvärr inte idag,blir nog en sväng till Merca-handlarn imorgon. | |
|
Var och kollade på den i torsdags och bakifrån är den ingen hit liknar som sagt ett visst asiatiskt märke. Ska bli kul att få provköra den i veckan som kommer. |
|
| Har varit ock provkört nya e-klass. Den var med sportchassi. Tycker inte det var så stor skillnad mot förra e-klass. Det var en del vägljud. Tycker att förra e-klass är snyggare både interiört ock utsida. | |
|
Jag var och kikade på den idag, håller inte med smilla. Tveklöst den finaste/bästa E-klassen hitintills. Jag var rätt lyrisk när jag lämnade hallen. Vill ha... __ Min bil: Länk |
|
|
Var också och kikade idag.Tycker att den ser helt ok ut. Säljaren såg att jag kom i en E60,och tyckte jag borde ta en sväng. Hann tyvärr inte det idag, hade lovat bort mig på ett Ikea besök. Var vel inte lika entusiastisk som Mugge,men tyckte helt klart att det är en ok bil. När det gäller tidernas bästa E-klass så röstar nog jag på Kompakt eller W123. |
|
|
Nu vet man iallafall var dom hämtade hem prissänkningen på 30.000. Billigare materialval. Känns som att dom nu använder samma plast som till A-klass så där ska det inte vara hos ett premiumärke. BMW har seglat ifrån i den kategorin utan tvekan. |
|
|
Länk Jag tycker iaf. att den är så j***vla snygg! Riktigt flådig!! Nu är ju detta en AMG////, men jag tycker en Avantgarde med AMG-paket drar blickarna till sig. Bilen ska vara vit, grymt läckert! |
|
| Framifrån är den riktigt snygg men bakdelen och inredningen är misslyckad. | |
|
Ska kolla på en E250 Cdi Avantgarde + AMG imorgon, återkommer med feedback. Instämmer hittills i att fronten är grym, baken lite tam...men får se hur den tar sig lajv! |
|
| grillen och lysena är lyckade men resten är bara sådär... den känns inte så speciell som jag tycker att en merca ska göra | |
|
Vedr. E 250 CDI - R4, Diesel, 2143 cm3, 204 HK ved 4200 rpm, 500 Nm mellom 1600 og 1800 rpm, 0-100 Km/t på 7,4 sekunder, topphastighet på 242 Km/t og 0,53 liter/mil ved blandet kjøring. Hvem hadde trodd at dette var mulig for bare et par år siden ? "Freude am Fahren" |
|
|
Är också lite sugen på nya E-serien, riktigt trevlig ut med Avantgarde och sportpaket. Byter min 520d (tj.bil) nästa år och då har förhoppningsvis NGT modellen kommit, med förmånlig beskattning. För 5-seien har väl ingen kommande "miljöbils"-motor på G? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.