|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Må vara bland det fulaste e39an jag nånsin sett! Hur kan man ha så dålig smak så man tycker att detta är bra?:S...förstår inte:S Det gör ont i mitt BMW hjärta när jag ser sånt här! | |
| Även om den var långt ifrån vacker exteriört (milt uttryckt) så börjar man ju först när man ser instrumentpanelen fundera över hur man har tänkt... | |
|
Skulle inte vilja ha denna även om den gavs bort. Hur kan man göra så med en BMW. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
| Jag har sett att det är en användare här på AP som äger den bilen alltså ägaren som har gjort allt detta med den stackars bilen är en användare här på AP | |
|
Länk där minsann |
|
| Oj.. det där var verkligen ingen rolig syn.. Det är när man ser sånt där man blir ledsen. BMW som är så jäkla fina bilar ska inte få förstöras på det där sättet, det kan man göra på andra märken. Det roliga är ju även att ägaren själv i sin beskrivning förklarar att han ville styla bilen, men inte överdriva.. VA?! Jaja, så länge jag slipper se det i verkligheten så är jag ändå relativt nöjd. | |
|
Jo, han e ju lite rolig: "Ägarförhållande: Min!!!! I den SKALL jag begravas!" Hoppas, för den ev. nye ägarens skull, att han kliver ur den efter försäljningen - blir lite trångt annars... /Magnus Bostongrün: Länk |
|
| Jag har sett den i verkligheten några gånger, ingen vacker syn precis. Men inredningen är väl ändå för hemsk Länk | |
|
Rätt kul att killen kommenterar den andra beryktade E39:an med nedsättande kommentarer. Fn det behövs ett stilråd så man slipper se sånt där på vägarna! |
|
|
Ja herregud, kul att se att det inte bara var jag:P |
|
|
Det är sådana här gänger jag önskar att jag vore rik som ett troll.. Göra världen en tjänst och sitta och surfa runt och hitta på sådana här lik på Internet, köpa dom direkt och sen skrota skiten så inga fler slipper se dessa efter vägarna. Visst, kanske är dumt att premiera dessa som stylar bilarna iom att dom får bilarna sålda osv, men skulle då hellre göra det än att ingen vill köpa loss bilarna och dom fortfarande får rulla efter vägarna. Finns ganska många skräckexempel bara på Blocket på bilar som antingen borde återställas och säljas vidare, eller helt enkelt bara skrotas. Tur man inte föddes med sånt där smaksinne, även om det många gånger är bra att alla inte har samma smak. |
|
| Vad är det för pissoarplåt runt ventilationen? | |
|
Lite smått osmakligt att lacka klima-panelen också måste jag påstå.. M-märket på listen vid sidan om ratten är ju inte heller direkt någon höjdare. Skulle nog kosta en hel del om man skulle börja på o återställa den bilen vid dethär laget. Det förvånar mig lite att det är någon som har bjudit på den överhuvutaget faktiskt. |
|
|
Snygg var den då inte. Har tyvärr sett den live några gånger. En till som får över 30hk extra med chip och sportluftfilter:) Rena mirakelmedicinen tydligen. |
|
|
o_wimhed: Sant! bara skrota direkt! Men kolla vilka som bjudit? båda har noll i omdöme och heter dylikt, typ han själv som pressat upp buden. |
|
|
"*Målade/Lackerade hjulhus." Huh? Varför? |
|
|
Det gäller att inte ge upp: Länk :-) /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
Detta är den första e39'an jag sett som är "extrem"-stylad. Ska jag vara ärlig så ser den faktiskt helt OK ut. Interiören var dock inte någon höjdare.. Men han skulle haft en V8 under huven istället.. jag tror inte en 2,3 liters 6a är något att rejsa med.. =) /Jonas |
|
|
Vad förväntar han sig att folk ska betala egentligen? Cazy: 2.3 liters sexan är faktiskt en riktig pärla och den tåls nog o rejsa med skulle jag tro men det är snarare så att man får plocka bort saker från bilen istället och inte sätta in massa nya (lek)saker. |
|
|
Är själv ett orginalfreak och gillar inte styling,men om ägaren gillar sin bil och lagt ner både tid o pengar på detta så är det väl ok. Tycker det är lite taskigt att bara haka på o dissa bilen i tråden. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Tycker den är ganska lik den gamla Volvo S40 nu. Det kanske inte är så bra betyg. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.