|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Tjena Anton! Kolla denna: Länk En Vento från 93. Står att den är rostfri, men kolla banden som håller uppe tanken samt på bakluckan vid nummerplåts belysningen. Eller kanske: Länk En slitvarg av rang, kanske inte snyggast i stan men... Länk Några tips iaf. / John |
|
|
Tack, John, för hjälpen - en särskild eloge ska du ha för att ha hittat fordon i min omnejd! =) Bilarna känns intressant, kanske inte den sista... Tvåan, dvs. varianten, har min granne - en precis likadan tom samma kulör - det kanske du kommer ihåg sedan du var här..? =) Blir till att ringa imorgon! |
|
|
Hehe Jag vet ju vart du bor, eller ja. Kommer ihåg staden i alla fall så det vore ju dumt att leta bil åt dig i Västerbotten även om dom brukar vara fina där så här års :) Kanske skulle kollat ner mot Kalmar oxå? Jaja, en annan gång. / J |
|
| En bil i en helt annan prisklass, men jag slänger med den ändå. Var själv och tittade på en importerad dito 1999 måste det ha varit när vår grabb var liten. 210´ var prislappen då. Åren har gått, men den här känns ändå prisvärd. Om milen stämmer tuffar den på i många år till: Länk | |
|
Haha, imponerande starkt minne, John! =) Anders; Lite för mkt för min budget men tanken var god - mb verkar vara ett rel. säkert kort samtidigt som jag är lite inne på j:s förslag gällande 1,8 liters vw - men alla dörrar är fortfarande öppna! Ska kika på en mb samt en variant nu i helgen varefter jag låter meddela mina intryck! Trevligt veckoslut! //A... |
|
| Varianten var ingen höjdare, rostbeklädd lite var stans - tom balkar var skadade varför nästa projekt blir att kika på mb:n - uppdaterar med mer info inom kort! =) | |
| MB:n var riktigt trevlig kunde dock inte bestämma mig - såklart... Skulle än dock vara trevligast att råda över en "blåvit" park istället för en mixad tyskvariant... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.