AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
10.268

Bästa bruksbilen för 10 000 kr?

Sida 6 av 6
Tjena Anton!

Kolla denna:
Länk
En Vento från 93. Står att den är rostfri, men kolla banden som håller uppe tanken samt på bakluckan vid nummerplåts belysningen.

Eller kanske:
Länk

En slitvarg av rang, kanske inte snyggast i stan men...
Länk

Några tips iaf.

/ John

Tack, John, för hjälpen - en särskild eloge ska du ha för att ha hittat fordon i min omnejd! =)

Bilarna känns intressant, kanske inte den sista... Tvåan, dvs. varianten, har min granne - en precis likadan tom samma kulör - det kanske du kommer ihåg sedan du var här..? =) Blir till att ringa imorgon!
Hehe

Jag vet ju vart du bor, eller ja. Kommer ihåg staden i alla fall så det vore ju dumt att leta bil åt dig i Västerbotten även om dom brukar vara fina där så här års :)

Kanske skulle kollat ner mot Kalmar oxå? Jaja, en annan gång.

/ J
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
En bil i en helt annan prisklass, men jag slänger med den ändå. Var själv och tittade på en importerad dito 1999 måste det ha varit när vår grabb var liten. 210´ var prislappen då. Åren har gått, men den här känns ändå prisvärd. Om milen stämmer tuffar den på i många år till: Länk
Haha, imponerande starkt minne, John! =)

Anders; Lite för mkt för min budget men tanken var god - mb verkar vara ett rel. säkert kort samtidigt som jag är lite inne på j:s förslag gällande 1,8 liters vw - men alla dörrar är fortfarande öppna! Ska kika på en mb samt en variant nu i helgen varefter jag låter meddela mina intryck!

Trevligt veckoslut!

//A...
Varianten var ingen höjdare, rostbeklädd lite var stans - tom balkar var skadade varför nästa projekt blir att kika på mb:n - uppdaterar med mer info inom kort! =)
MB:n var riktigt trevlig kunde dock inte bestämma mig - såklart... Skulle än dock vara trevligast att råda över en "blåvit" park istället för en mixad tyskvariant...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.