AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.394

Turist i Stokholm

Sida 2 av 2
13
Kåre318is
E30 318is 1990
E30 318iAT 1994
Joda er sånn her hjemme også i BMW miljøet så jeg hadde jo et håp om at det ville være sånn i Sverige også :-)
Nå har han sendt SMS til Ubbe, så vi håper på at han svarer når han våkner i dag.
Vi har nå kjøpt en 1991 E30 Touring som vi skal ta motor og understell og sette på bilen til sønnen, forgassermotor er ikke så lett å få gjort noe med lenger, byttet hele forgasseren for litt siden og den har gått veldig fint helt til nå.
Nesten samme problem som før vi byttet, da var det flottørene som hang seg opp og druknet forgasser i bensin.

13
Kåre318is
E30 318is 1990
E30 318iAT 1994
Joda er sånn her hjemme også i BMW miljøet så jeg hadde jo et håp om at det ville være sånn i Sverige også :-)
Nå har han sendt SMS til Ubbe, så vi håper på at han svarer når han våkner i dag.
Vi har nå kjøpt en 1991 E30 Touring som vi skal ta motor og understell og sette på bilen til sønnen, forgassermotor er ikke så lett å få gjort noe med lenger, byttet hele forgasseren for litt siden og den har gått veldig fint helt til nå.
Nesten samme problem som før vi byttet, da var det flottørene som hang seg opp og druknet forgasser i bensin.

13
Kåre318is
E30 318is 1990
E30 318iAT 1994
Da var bilen hjemme igjen :-) Han fikk hjelp av en på campingen og de fikk liv i den igjen men den gikk virkelig dårlig, så løsningen ble da at han kjørte fra Stokholm og jeg fra Bergen og så møttes vi i Oslo og så kjørte vi sammen tilbake.
Turen gikk fint, bare litt tregt :-)
Takk for alle hjelpsomme tips og tilbud, vi sees.

Mvh. Kåre

Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Skönt att höra att allt gick bra!

Hoppas allt går bra med motorbytet.

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.