|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hei, sønnen min er på ferie i Stokholm og har fått problemer med sin E30 316 88 mod. Dette er en M10B18 motor med forgasser og den får for mye bensin slik at den røyker helt svart og går dårlig, han er helt ukyndig når det gjelder bil og hadde i dag oppsøkt noen verksteder for å få hjelp til å fikse problemet uten hell, ingen hjelp å få. Er det noen i Stokholms område som hadde hatt anledning til å hjelpe og vet noe om forgassermotorer, han skal være der ut uken så det brenner ikke men han hadde blitt glad om noen kyndige hadde gitt ham litt hjelp, selvfølelig er han villig til å betale for en løsning som virker :-) Håper det er noen BMW venner som har anledning og gi en hånd til en ungdom på tur med sin første bil :-) | |
|
De bor på Bredang camping og telefon nr. er 98641970 |
|
|
Tyvärr kan jag inte hjälpa till personligen p.g.a. okunskap, men ifall det är aktuellt att hitta en bilverkstad som kan allt om BMW, så är det Per Larsson bil och motorteknik i Huddinge som gäller. Det ligger relativt nära Bredängs camping och ifall bilen går att köra rekomenderar jag han kör förbi Perre och ber dem titta på bilen. Länk Det verkar vara 11km till Perre från campingen. Länk |
|
|
Takk, har sendt beskjed allerede, håper det løser seg ellers må jeg kjøre en tur og hjelpe de hjem igjen med slepetau :-) |
|
|
Hmm, han var stengt til 0408, på ferie, men nå sier sønnen han vil forsøke å kjøre, så får han bare se hvor langt han kommer. :-) Ha en fortsatt god sommer. |
|
| Per har nog semesterstängt ännu... | |
| Du han före.....det finns en BMW verkstad till i Huddinge ..det är på Häradsvägen Lövdalsvägen i Snättringe som finns på kartlänken som The Stig länkar till | |
| lövdalens bil 087749590 | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Antar att lövdalens bil har semesterstängt även de,men de är duktiga för övrigt. Annars ligger ju BMW AG i Segeltorp,bara tvärs över E4:an då man kommer från Bredängs camping. Mvh Patrik |
|
Prova Vikarby Bilservice, om nu inte han också har semester förstås. 10.5 ska det visst vara från Bredäng. Länk Telefon: 08-7744032 Adress Blåvingevägen 22 141 37 HUDDINGE Lycka till. /guess :-] |
|
|
Det var noen forslag til ja, sender tlf. og info til sønnen omgående, takker så mye for hjelpen. |
|
|
Så ser det ut for at gutten hadde flaks, møtte en utenfor campingplassen som skulle komme sammen med en venn i morgen kl. 14 og se om de får liv i bilen, den går nå ikke an å kjøre i det hele tatt så dette passet bra :-) |
|
|
Det kom ikke noen mekaniker til Bredang Camping kl. 14 i dag desverre og de to verkstedene dere tipset om har feriestengt, er det noen som har flere tips ?? :-) |
|
| BMW Bilcentralen vid avfarten från E4 till Bredäng har ju öppet...men om de vill hjälpa är en annan sak Länk | |
|
Tror de hadde vært bort hos BMW, men de kunne ikke hjelpe, men jeg tar en telefon i morgen så får jeg høre hva de sier. Takk for tipset. |
|
| Du prova och ring Ubbe det står mobilnr på hans sida vet att tidigare även hade rullande verkstad .. Länk | |
|
Dette må jo gå bra med så mange hjelpsome BMW fantaster i sving, takker. |
|
|
Jag kan inte mycket om bilar så jag är ingen större hjälp, men jag bor i bredäng så behöver han skjuts eller kanske bärgning en kortare sträcka så kan jag ställa upp. Som sagt så ligger BMW på andra sidan E4 men jag vet att de har mycket att göra så jag är inte helt säker på att de har tid... mekonomen ligger också i segeltorp dit är det mycket lätt att bärga... 0735 007 386 når ni mig på om ni behöver något :) jag jobbar dock dagtid |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Bra där sad_ant! Mekonomen har ju faktiskt mekverkstad (med personal) vid butiken! :) Mvh Patrik |
|
Det er bare helt utrolig hvor mange hjelpsome personer det er i dette området, jeg håper at jeg kan få gjengjelde dette på en eller annen måte, det er ikke lett å sitte i Norge når sønnen er 100 mil borte og har problemer og jeg ikke kan gjøre noe, da varmer det når så mange ligger seg litt ekstra i selen for gi en hjelpende hånd. TAKK skal dere ha. Mvh. Kåre |
|
| Kåre..Såklart hjälper man till om man kan..Kan tänka mig själv om man hamnar i Norge å har noll koll..inte så lätt.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.