|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Många tack. Tandläkaren lämnade Z3'n och försvann i en Starlet... /Pontus |
|
|
Haha, okej! =) Glömde naturligtvis lyckönska dig ang. dottern; Två "barn" under en sådan kort tid - kul! =) |
|
| tandläkaren åker riskok tillsvidare, inget kul, leter nu för fullt efter någon trevlig 2002, gärna turbobredd om man får önska.... | |
|
Åh, en 2002:a - riktigt fina! Hojta om du får syn på pappas fd. 2002 tii, orangeröd... =) Antar att du redan har reggat dig här, henke... Länk |
|
|
Aah, 2002'a, turbobreddad. vackert. Lycka till med jakten. Jag e fortfarande jätte nöjd med bilen, det e Malmö polisen också, dom har redan tjänat 3600 på den..;-) /Pontus |
|
|
Puh, funkar inte bromsarna längre eller? =) Antar att det var fortkörning? knappast parkeringsbot? Var stod de, vi åker ju kanske likande vändor till jobben... Jag måste ha haft tur som sett dem itid, har haft ett par kraftig inbromsningar vill jag minnas, men dock klarat mig. Hur gick det med airbagen? Hd, tdl |
|
|
& grattis så klart! Hd |
|
|
Nej, det måste vara ngt fel på bromsarna... Blev tagen på vägen bort mot Mobilia, tidigt Lördag morgon. Airbag lampan lyser fortsatt. Min bror har haft samma problem på sin Z, två ggr. Bägge gångerna uppstod problemet när ngn satt i pass sätet och körde med stolen..? etvar under liknande omständigheter hos mig. För han var det bara att släcka indikeringen, förmodligen glappis? Skall kolla upp det när tid till så ges. /Pontus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.