|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är stora ord och en mästrande ton du använder, BCR. Lite trist att du inte kan respektera min åsikt, och om du inte fattar varför BMW använder RFT-däck, hur kan du då påstå att det är obegåvat? ;-) Jag trivs fint med mina RFT och ser ingen anledning att förutsättningslöst avråda från dem. Man får ju inte heller glömma de fördelar de faktiskt har. (Ursäkta att det blivit lite OT-varning.) |
|
|
BCR/ m.fl Ja ang RFT däcken så är jag lite kluven, provat bilar med RFT och utan. Och visst det är ju skillnad. Men dock en riktigt bra tanke bakom, men de måste bli bättre anser jag. Jag fick låna en Golf GTI när jag hade Audi:n (tjänstebilen) inne på service sist. Mycket bil för pengarna med DSG låda. Men hur du till slut fick en i ditt garage framför 130i får du förklara vid annat tillfälle :-) Gällande valet så får jag återkomma med info när vi tittat på lite bilar. Tack för svar även om det blev lite OT. München |
|
BCR |
München; finns en uppsjö trådar om "run flat" däck, sök på RFT eller run flat i forumet så får du mer kött på benen. /Håkan OO=00=OO |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.