|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Lägger upp info om denna träff på E28.se |
|
|
Husse; Kanon! OK-Macken ligger precis mitt emot Shell - annars kan jag möta upp dig om du vill!? |
|
behrozosogh |
så jaaaaaaaaaaa... japp jag tänkte att vi skulle kika förbi flygplatsen o köra några repor,,för o jämföra lite o så. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
behrozosogh |
vorre kul om bilar kom från norrköping o andra ställen med Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Shellmacken, Braskens Bro? Typ ett stenkast därifrån jag bor. Fattar ni va trångt det kommer bli :-0 Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Har nu mailat cirka 60 stycken medlemmar här på AP (fräsmt tillhörande Östergötland) och tyvärr är en hel del på semester etc men intresset verkar vara riktigt betydande för återkommande träffar - kan bli ngt riktigt bra av det här! Har väl 5-6 stycken som har nappat än så länge (norrköping, stockholm o. linköping) och naturligtvis är alla välkomna - vore som sagt kul om det kom bilar från övriga landet också! |
|
|
Bra, Hellboy - då syns vi där. Jo, tänkte också att det kommer att bli lite trångt - det bästa vore om vi kunde vara på grusparkeringen efter bron - dvs. istället för att svänga in vid Shell fortsätter vi förbi McDonalds och kör över den lilla bro som finns där... Bara en idé... |
|
behrozosogh |
vi kan mötas upp i shell sen kan vi åka iväg nån annan stans...det e väll lättast o mötas upp där... vi får plats...oroa er inte ;) Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Jo, precis - bäst att samlas där vi sagt från början och sedan dra över till bron eller vad vi nu ska... =) | |
|
Härligt med träff i Linköping. Jag ska försöka få med mig några ifrån Jönköping med omnejd. Synes //Marcus |
|
| Härligt! | |
| Jag dyker oxå upp. | |
|
Hej igen, nån som funderat på att lägga upp en vägbeskrivning? Jag hittar i varje fall inte i Linköping. //Marcus |
|
|
E31 är som Stridsvagn S samt AJ31... Svidestadsbanan är bra och lite rejäla flygplan ännu bättre! Flight Skönhet Ankomst cirka 19.15 |
|
| Jag behöver också en utflykt. | |
|
Kan tyvärr ej närvara pga en klämd nerv i ryggen (Ischias) och för tillfället svårt att gå. Mvh Bayerische Motoren Werke |
|
|
Tack alla, för en lyckad träff - kul att så många kunde komma och än roligare att det var så många "utifrån"! Hoppas nu att det dyker upp lite bilder inom kort och att det blir fler träffar framöver! //Anton |
|
behrozosogh |
hej!! tack alla som kom.. det vart en riktig bra träff. jag har fått med en del bilder.. frågan e hur o var jag lägger upp de?? nån som kan hjälpa till??? trevligt att du kunde komma ASKEN :D fin bil oxå :) tack! Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Hej, förlåt men jag vet faktiskt inte hur man uttalar nicnamet, ber-ouzo-sågh? Du fattar i alla fall vad jag menar. Bra anordnat, välputsade bilar, män bakom ratten med anständiga frisyrer och mycket välputsade skor(imorgon?:)) som kan använda blinkers och läsa hastighetsskyltar. Sveriges framtid samlade vid flygvapenmuseets underbara utomhusmiljö! Bli PRO-medlem här på siten så kan du lägga upp både bilen och bilderna från träffen, klockrent. Syns på nästa BMWCS.com-träff. Ska Ni ändå rostskydda hjulhusen med gummi(funkar nog istället för spillolja?) så använd AGI-däck, regummerade och det ger några svennar i Småland jobb samt betalar ned på utlandsskatteskulden lite grand:) Mvh Asken |
|
|
Jag tycker träffen var mycket trevlig och genomtänkt. Vad jag kunde räkna till, så kom det väl runt 20 tal bilar?=) Härligt och roligt var det att se alla fina bilar och träffa er alla trevliga som satt bakom ratten. Jag var mäkta imponerad av att alla bilarna kunde hålla ihop utan att komma ifrån varandra. Om det blir det fler träffar i Linköping kommer jag och kompisarna gärna dit igen. Alltihopa var mycket bra anordnat av dig behrozosogh. Hoppas ni har lust att komma på någon av våra träffar som vi har här i Jkpg i sommar. Tack alla för en jättetrevlig kväll. Mvh Maria |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.