|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Måndagen den 21:e juli kl 19.00 vid Shell vid Braskens Bro, träffas vi för att beskåda varandras bilar, åka en liten runda och kanske ta en fika eller två. Naturligtvis är alla välkomna och ngt krav på geografisk härkomst föreligger således ej! Förhoppningsvis blir vi flera som kommer och kanske är detta början på ngt stort!? Meddela gärna om ni vill komma - i denna tråd! På återseende! | |
|
Hej. Jag ska nog kunna klämma in mig där då. Bayerische Motoren Werke |
|
| Fint! | |
| kommer | |
| Härligt! | |
behrozosogh |
nice nice... får nog oxå med mig en del bmw bilar :D låter kanon... då blir det av 100% vi ses där. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Tja, slutar jobbet vid 19:00 så det kan bli lite tajt. Kanske kan vara där runt kvart över typ, antar att ni inte drar iväg och kör en sväng direkt? Mvh Wiktor Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
| Kan nog titta förbi en snabbis innan jag drar ner till jobbet i skåne på måndagkväll ;) | |
|
Holger_Puffa; Fint! Klart vi inte drar iväg med en gång så det är hellugnt! Sjobosen; Vore gott om du kunde titta förbi en sväng i var fall! =) |
|
|
Så här långt är vi sju stycken - jag har lyckats skrapa ihop en till men förhoppningsvis blir vi fler! Vore kul om ngn kunde ta med sig kamera och fota lite!? Själv kan jag ta på mig att medbringa kaffe till samtliga! =) |
|
| Kom igen nu, gubbar! Fyll på listan - här ska bryggas kaffe! | |
|
Finns det thé finns det plats för skönhet:) Asken |
|
|
Låter bra, ska fråga en polare om han ska med men du kan räkna med mig iaf. Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
|
Asken; Fyll på bara - vore riktigt gott att se din 850 i verkligheten - har för mig att du införskaffade dig bilen i östgergötland någonstans..? Ju fler, desto bättre! Puffa; Låter fint! |
|
|
Jag dyker upp! Dock med bruksis 320n... Trevligt! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| Härligt - du är så välkommen! Kul! | |
behrozosogh |
tja! jag tar nog med mig minst 7 bmw bilar.. kör på bara.....sprid det till alla :D Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Å fan, bra jobbat! =) Jag är uppe i tre men fler ska det bli! | |
behrozosogh |
vi kommer nog köra några repor oxå ;) Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Så där; Skickat cirka 40 inbjudningar till personer från öst.götland vilka varit inloggade de senaste dygnen - ngn nappar säkert! Jasså, blir det repor också? =) |
|
| Jag kommer. Försöker få med några till från Norrköpingstrakten. Hoppas jag hittar bara, enligt eniro finns en ok-mack vid braskens bro, ligger de nära varandra? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.