|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
rabalder. Jepp 528an är import men helt ok. Den står tvärs över gatan typ :) Länken med den blå 523-99 fin bil för hyfsad peng helt klart. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Ja, kan hålla med dig om pimpad :) ...inte så jäkla kul när man tittar närmre på kromlister runt bakljusen och andra emblem osv ... | |
|
528n som hasso länkar till fräsch ut, men pruta drygt 10.000 tycker jag Skall det vara automatlåda får det vara minst 528-530 tycker jag, 523-525 blir på tok för slött med automat, för min smak iaf. BMW CS #5139 |
|
|
Tack för erbjudantet "Hasso" , men jag avstår, vad tror du/ni om denna? Ska titta på den i e.m Länk Rabbalder |
|
|
Svårt att säga bara genom en bild men bilen som sådan är helrätt. Saknar själv automat ibland trots att BMWs lådor är väldigt bra. //Lövet |
|
| Helt rätt att du ökat på budgeten lite - du ser ju vilken skillnad det blir från bil till bil! Helt klart ett intressant alternativ enligt mitt tycke - på arket ser bilen tämligen välutrustad ut med sportstolar, automat etc. Älskar för övrigt den färgen - får bilen att se nyare åt! | |
|
Jag får se hur det blir men efter att de senaste två veckorna tittat, känt , klämt och provkört några 523 som legat mellan 70-90 tusen och som dessutom både saknat servicebok och varit en del rost och bucklor på så hoppas jag att denna bil är helt ok , har kollat upp den både på bilregistret och besiktningen och allt är i sin ordning. Återkommer om det blir köp Mvh//Rabbalder |
|
|
Eller varför inte spräcka budgeten ytterliggare och slå till på en e60!? =) Länk |
|
| haha...nope....budgeten skall hållas denna gång :) | |
|
När jag tittade efter bil i januari fanns knappt en 520 under 200.000kr. Nu ligger de alltså på 139.000kr? Visst är det kul med bilar... //Lövet |
|
|
Måste säga att jag blev förvånad själv! Rabbalder; Om jag vore i dina kläder hade jag köpt en 528 årsm 98-00, facelift (många som har faceliftat sina e39:or i efterhand) bara för att få det helrätta m-paketet. Länk Länk |
|
| Verkligen lågt pris på e60:an. Visserligen verkar den inte ha någonting i utrustningsväg utöver standard, men ändå ett bra pris. | |
|
Rabbalder: trippelkolla 525:an efter rost i dörrar, bagagelucka o.s.v.. Priset verkar vettigt. Men räkna ända med ett kraftigt värdefall på ett par års sikt. Tidiga e60 har verkligen dalat i pris och drar med sig e39:an i fallet. Många säljare har inte hängt med och ligger kvar med fel priser. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
139.000 är de lägsta jag sett för en E60 hittils. Men att de sjunkit från 200 sedan i vintras kan jag inte hålla med om, det fanns flera 12000 milare 520 03-04 för 150-160 redan i vintras. BMW CS #5139 |
|
|
Jag frippelkollade efter rost m.m , men bilen var kanonfin så det blev köp ..:) Rabbalder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.