AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
4.047

Är det någon vits med lackskydd?

Sida 2 av 2
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Hos oss så kommer alltid kunden i första hand..gör man ett skitjobb,så blir kunden missnöjd,man får göra om arbetet,samt att en missnöjd kund inte är en återkommande kund.............................
Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
matswes

Varför har inte alla bilar luftfjädring? Varför har inte alla bilar infraröd kamera för att upptäcka människor och vilt på vägen? Det förhöjer ju värdet eller hur? Klura på den och återkom när du knäckt gåtan;)

/Hampus
Länk
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
Hampus
Nej jag har ingen egen sida med tips om lackskötsel, men jag har skrivit så många ingående inlägg i den här debatten så sök tidigare inlägg och du får enkla ingående uppgifter.

Jag har en bakgrund som billackare sedan många år och det är klart att det återspeglas i mitt kunnande när jag gör inlägg, och den bakgrunden sitter i det glöms inte och tillsammans med ett intresse för bilar och dess finish så är det en bra kombination för ett gott resultat.

Självklart förstår jag att du inte vill skada din fina bil genom att göra fel och då kanske det bara återstår att betala för en tjänst som man vill ha.
Men det finns så många på forumet som varken vill eller kan lägga 4-5000 för en polering och tycker att det vore skoj om man kunde göra ett bra jobb om än inte nå ända fram som ett proffs gör så ändå en bra bit på vägen och man nöjer sig så väl med det resultat man bör få, bara man har några riktlinjer att hålla sig till, nu har väl dessa lackrekondfirmor ökat så mycket i antal, så marknadesn saneras nog själv, men jag erkänner också att när en mörk bil har varit hos en bra rekondare då myser jag också men det kostar..... och det är där man kan spara lite pengar med eget jobb
mvh Uffe/bildock
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.