|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
Maria Mårdh |
Hej på er alla roadster och coupé ägare! Jag ville bara påminna er om träffen på lördag ... vi ses =) |
|
hur många blir vi nu då? intresset har väl inte svalnat hoppas jag. Polarn kommer med sin 2.8 oxå. |
|
|
Maria! Jag kommer nog, fräste fästena för de nya 6-kolvs á la Zuffenhausen oken idag, 1 stol är nästan färdig och det nya chassit är också på plats. Så vi syns nog 18:00 på lördag =) Mvh Manuel |
|
|
Hej Alla! Blir riktigt sugen på att åka upp från Skåne, men tiden räcker tyvärr inte till den här gången. Jag är JÄTTE-nyfiken på bilderna och filmerna från er första träff...var hittar jag dom??? Manuel: Vet inte om du kommer ihåg, men jag ringde o tjatade lite om din "kompis" sänknings-sats och fälgar (tror det var den silvriga MCoupen) i vintras...vet du om han har sin sänknings-sats kvar (det var enbart fjädrar om jag minns rätt)? ///Peter MZ3 Coupe ... den häftigaste hundbilen?... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk MVH Hasso |
Maria Mårdh |
allan: På din fråga på hur många som dyker upp kan jag inte svara exakt på, men en c:a 8-10 bilar (hoppas jag) kommer. MH-GTR: Jag räknar med att du kommer =) Hasso: Tack .. =) |
|
Håll på & få grov hjärnblödning efter jag skrev mitt förra inlägg. Plockade fram mina "Zuffenhausen" =) ok och till min förvåning ser jag att det är 2 vänster ok? Min reaktion.......F** också....neeeeeeej! Då måste kompisen med den silvriga M Coupen ha fått två höger ok, hmmmm? Och han befinner sig just nu i Ungern & kollar på F1. Allt har nu i alla fall ordnat sig, han hade ett av oken hos sin far som jag kan hämta idag =) Så då säger vi lördag....årets premiär tur! /Manuel |
|
|
--> Peter, Han har kvar sina fjädrar och dämpare, jag tror han han nämnde att han skulle kunna tänka sig & sälja fjädrarna separat. Jag får hans nya chassi om ca 1½ vecka först då kommer han att byta det hela. Maila mig så kan Du få hans nummer. Mvh Manuel |
|
|
Hej, Såg att träffen är 17 Aug kl 18...men var? Tomas |
|
|
Manuel: Jag har slängt iväg ett mail till dig. Hoppas på svar... MVH Peter MZ3 Coupe ... den häftigaste hundbilen?... |
|
Maria Mårdh |
Z3c 4 ever: Vore kul om du oxå dök upp ... samling är på Domusparkeringen i Jönköping =) |
|
Whoops, Jönkoping ligger lite off...Det vor kul men kanske nästa gång! Tomas |
|
|
Hej alla från träffen i jönköping, måste säga att den blev väldigt trevlig. Hoppas planerna på en z3-klubb blir verklighet. Blir givetvis medlem när jag kommer hem från spanien. MBA (muy bien aptado) |
|
|
Hej på Er. Tack för väldans trevlig träff i Jönköping! Fredrik M - Z3 2.8 |
|
Maria Mårdh |
Hej på er! Jag vill förståss oxå tacka er alla som kom på träffen, det var jätte trevligt! Mvh Maria |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.