|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
i Mellbystrand/Skummeslöv. Den 6 Juli kl. 13.00 Mötesplats på Maxi's parkering i Mellbystrand. Från E6, sväng av vid avfart 41, Laholm, Hässleholm, Mellbystrand. Kommer du norrifrån sväng höger mot Mellbystrand, söderifrån sväng vänster mot Mellbystrand. I rondellen tag vänster, kör in på parkeringen efter Mc Donalds, leta efter min röda Z3'a ,finns bilder i Galleriet. För vägbeskrivning från andra håll, maila mig. Kl. 13.30 ca, kör vi i samlad trupp till en lite trevligare plats i Skummeslöv, en liten bit från första mötesplatsen. Där finns korvkiosk, Pizzeria, livsmedelsbutik och möjlighet till ett dopp för dem som vill svalka av sig. Väl mött Fredrik M - Z3 2.8 | |
|
Kul initiativ tycker jag! Jag kommer (med reservation för nyfödd bebis). Kom igen nu alla andra Z3-fantaster, det vore väl kul att träffa "likasinnade" och se till att det blir en lång svans med Z3'or i Mellbystrand den 6/7. =) roadZter |
|
|
På tiden med en Z3-träff, kul! Det ska vi försöka passa in. Hoppas vi mesar med 17"-are och smala bakskärmar också är välkomna ;) Det ska bli kul att spana in era kärror.... Fredrik: Vill du ha någon form av besked när det börjar dra ihop sig? |
|
|
Givetvis är alla Z3'or välkomna, från 1.8 till M modellerna. Någon form av besked är ju inte fel, vore synd att köra ifrån någon stackare när vi åker från första mötesplatsen. Men det är inte nödvändigt, det gör ni som ni själva vill. Kanske skall tillägga att Mellbystrand ligger ca. 2 mil söder om Halmstad, så vet nog fler ungefär var på kartan vi befinner oss. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Hallå hej! Äntligen ngn som tar tag i saker. Jag kommer om det är fint väder. Vi ses. |
|
|
Börjar bli några stycken som anmält sitt intresse, men jag undrar var alla Z3 flickor finns, måste finnas fler än en, eller? Kom igen nu tjejjer! Samtidigt vill jag efterlysa ägarna till de Z3 or som rullar här i Laholm, Båstad och Ängelholm. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
Maria Mårdh |
Hej! Vi är 3 Z3 ägare från Jönköpingstrakten som SJÄLVKLART kommer på träffen ...kom igen nu alla Z3 fantaster ! |
|
Hej alla glada BMW ägare. Hade bilarna stått färdiga "4 st M coupe:er" så hade vi åkt ner direkt. Men tyvärr så är de under modifering ett tag till. Även vi funderar på att ordna en Z3 träff här i Jönköping om ca 1-1½ månad med lite aktiviteter som konbana mm. Mer om detta kommer man inom kort att kunna läsa under www.mh-gtr.com --> Maria, är det Du som alltid ler när man möter dig i din Z3:a? Det ser iallafall ut som ren körglädje! =) (Åker själv i den blåa M Coupen) Mvh Manuel Holenstein - MH-GTR |
|
|
Tjenare Här är en från gbg som anmäler sitt intresse. Polaren hänger säkert oxå på med sin 2.8 Ha det. |
|
Maria Mårdh |
Manuel: Ja det är jag som alltid ler när jag kommer cruisandes med min Z3:a ! Har länge velat prata med dig ...din blåa M Coupe är jätteläcker =) Ses vi på stan, så kan vi prata lite ... Synd verkligen att ni inte kunde följa med till träffen ! Kontakta mig ang. träffen i Jönköping ...jag kommer ! Mvh Maria. M |
|
Manuel: Träffen är ju först den 6/7, klart ni hiner få ihop bilarna till dess. =) Jag är med på träff i Jönköping... Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
--> Maria, Jag tar gärna en pratstund nästa gång vi ses. --> Fredrik, Jag hade gärna åkt men som det är nu så är det kund arbete dagtid och min bil kvällstid. Bilen ska bromsas den 18:e Juni hos Autokinito i Uppsala. Mvh Manuel Holenstein - MH-GTR |
|
|
Jag vill med! Men, jag är tyvärr uppbokad denna helgen. Ska kolla möjligheterna att kunna slita mig loss. Finns det några Z3:or i närheten av Linköping? Jönköping är ju relativt nära... :) /Matte |
|
|
Har haft bilen inne på Ditec-behandling idag. Jädrar i hoppedoppet vad det blänker. Ser fram emot att träffa er alla den 6:e juli. ************************** * * * Försöka finns inte!! * * * ************************** |
|
Maria Mårdh |
Jag räknar dagarna nu .... jag hoppas verkligen att det blir MÅNGA läckra Z treor som kommer glidandes till Mellbystrand den 6:e juli =) |
| Jag kommer också dock utan bil jag kan väl åka med någon annan :) | |
Steffe |
Vi är ett gäng med coupeer som tänkte lufta njuren den 6/7 (om min bil är klar tills dess), men vi åker till Gelleråsen på banträff i stället med BMW Sport Club. Man man inte ta z3 träffen i Mellbystrand på söndagen (7/7) i stället? Så slipper det krocka och man kan åka på båda två. Mvh Stefan |
|
Hmmm, nu har jag ju fått tillstånd och så på lördagen, vet att det bokats hotellrum oxå, så lördagen får stå kvar som träffdatum. Typiskt att jag lyckats pricka in samma dag som banträffen, men inte mycket att göra åt tyvärr. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Verkar som det tillkommit några Z3 ägare, den sista veckan, tänkte påminna om träffen, den 6/7. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Jag kommer.. om vädret tillåter! | |
|
Jacob, 323CI ? Vad jag vet så är det väl en väldigt snygg Hamann M Roadster =) /Manuel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.