|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| aa men vi kommer..! | |
|
Jag kommer om det inte regnar. CU ******************** Försöka finns inte!! ******************** |
|
| e väl försent nu men... jag har fått förhinder så jag kan inte komma tyvärr | |
|
Ett stort tack till alla som trotsade regnet och kom till träffen igår! Det blev ju inte alls som planerat, på grund av vädret som inte var på vår sida. Men det blev ju riktigt trevligt iallafall. Filmen blev häftig, vi kollade på den, senare på kvällen på en riktig tv och med bättre ljud, tyvärr kom inte det goa ljudet med när Jacob drog om med sin Hamann best. Blev mycket vindbrus när Tomas stod upp i bilen och filmade. Det hörs bättre när vi lekte lite senare på kvällen. Jag ångar bara att jag inte körde en vända med min oxå, kunde ju varit värt att offra lite bakdäck. Var väl smålänningen i mig som tittade fram... =) Jag och Tomas fotograferade ju med dia film, tar väl en vecka innan vi får tillbaka dem från framkallningen. Sen skall det scannas och grejas lite. Men bilder och filmsnuttar kommer på webben så fort det går. Vi undrar lite var paret från Malmö tog vägen? Vi väntade på er i 5 - 10 minuter, men ni dök aldrig upp igen. Jag hoppas verkligen att vi får tillfälle att träffas igen snart. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik Kan man få se filmen någonstans på nätet, eller? Kan bara hålla med om att det var jätte trevligt. Kan även meddela om att vi hade en bra kväll i Båstads nattliv!!! |
|
|
Hello Jacob! Tanken är att filmen och bilder skall läggas ut på nätet, skall ta tag i det så fort min diafilm kommer tillbaka från labbet. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Hallå hej! Har varit på läger en vecka och har därför inte haft tid att titta in förrän nu. Jag vill tacka så mycket för den trevliga dagen och ser fram emot fler. ******************** Försöka finns inte!! ******************** |
|
Maria Mårdh |
Hej på er alla som kom på träffen ! Jag vill oxå tacka er alla för en trevlig dag och jag hoppas på fler Z3 träffar i framtiden .... |
|
Hur går det med filmen och bilderna från träffen? Som gammal Z3-ägare är man ju lite nyfiken... =) roadZter |
|
|
Filmen är redigerad och klar, sitter just nu och bråkar med inställningarna för att få till en QT film som fungerar att lägga ut på webben. Bilderna är på gång de oxå, skall försöka hinna med det i veckan. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Maria Mårdh: Tjena Crille här ( blåa Z3an ), vi talades vid i Jönköping i Lördags-kväll på parkeringen om du minns. Himla snygg bil du har måste jag säga, jag blev lite nyfiken på din sänkning så här i efterhand, hur mycket har du sänkt och hur breda däck har du fått plats med? Ha det. |
|
Maria Mårdh |
Hej Crille ! Klart jag minns dig och din jättefina Z3:a !M Min är sänkt Fram/ 50 mm Bak/ 25mm och däcken är av märket Fulda Carat Extremo och dimensionen är Fram/ 235-45 ZR17 Bak/245-40 ZR17. Det är Manuel på MH-GTR som har hjälpt mig med sänkning, däck och fälgar och jag är ju förståss helnöjd =) |
|
Fredrik M: Minireportaget om Z3-träffen var kul läsning! All heder åt dig som tog tag i arrangemanget, jag hade kommit om jag hade haft min Z3'a kvar... Filmen (.mov) fungerade dock inte på min dator, bara ljud och ingen bild... Maria Mårdh: Såg att Manuel "lurat" på dig samma fälgar som han själv har (hade?) på sin Z3M Coupé, dom skall tydligen vara extremt lätta... =) roadZter |
|
|
Danne: Det var ju synd att filmen inte fungerade hos dig, skumt. Kolla att du har senaste versionen av Quick Time player. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik M: Filmen fungerade på jobbet så det är nog en gammal version jag har i min dator hemma. Kul film, det såg ut som den "larmtjutande-Hamann-roadstern" var nära att krocka med mötande trafik vid ett tillfälle. Inget tråkigt ljud i den maskinen (när larmet var tyst)! =) roadZter |
|
|
Tjena, kommer hem till jönköping vecka35, några z3-ägare som vill stråla samman för en pratstund/åktur? MBA (muy bien aptado) |
|
| Visst. Om det är en helg. | |
Maria Mårdh |
Jajamän det vara jättekul =) |
|
Fan, skrev fel på vecka, men skitsamma. Vad sägs om lördagen den 17/8? Parkeringen vid domusrondellen är väl en erkänd raggarbilsplats? MBA (muy bien aptado) |
|
Maria Mårdh |
För min del går det bra, och jag vet två Z3 ägare till som säkert kommer oxå ... vilken tid ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.