|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Är det Clewåker som har Hamann M Roadstern? Har sett den i Värnamo och senast i fredags i Skillingaryd. Vore kul att titta närmare på den! /Per |
|
|
Fredrik M: Tjena din gamle repro-nisse! ;) Den 6 juli närmar sig med stormsteg och som du vet har jag sålt min roadster. *snyft* Nu är det 540iAT som gäller men det var en tuff period efter att Z3'an såldes (jag var ju utan BMW i tre veckor!). Har du vägarna förbi mina trakter så får du gärna provköra min "nya" vagn. Ps. Sålt din lila knopp? roadZter |
|
| Jag och min kompis kommer i 240 är det ok=)? | |
|
Foxracing: Om du med "240" menar km/h så bryr jag mig inte, syftar du däremot på modellbeteckningen på ett Svenskt företag som påstar sig tillverka bilar ser jag helst att ni inte dyker upp. Du får vänta till Vallåkra, detta är en Z3 träff, inget annat. =) Danne: Knoppen finns kvar, har inte försäkt sälja den. Synd att vi inte fick tillfälle att se din Z3'a. Den nye ägaren kanske dyker upp. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Hur många kommer nästa lördag nu då? |
|
|
Har lite dålig koll, men en 10-12 bilar tror jag. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik M: Det låter kul, kan nästan se en karavan av Z3'or åkandes framför mig... =) Min 540iAT med "nedcabbad" elsollucka skulle nog förstöra den synen, eller vad tror du? ;) Glöm inte att rapportera med bilder och text, det tror jag många i forumet skulle uppskatta. Hoppas det blir en lyckad tillställning! roadZter |
|
|
Fotograf är ordnat, en kompis till mig kommer ned och plåtar lite. Jag har även mailat Bilsport, då jag misstänker att de ändå är i krokarna den helgen, men jag har inte fått något svar ännu. Danne: En 540 är nästan aldrig fel, skulle väl vara i en karavan med Z3'or då. =) Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik Snart är det lördag...... det skall väl bli kul!! Hoppas alla Z3 ägare ta sig till Melby på Lördag. Är det inte Classic motorshow i båstad i helgen?? Om det är det så skulle vi kunna glida ner dit?? Hoppas på fint väder nu bara!! |
|
|
Jacob: Skall bli mycket kul, jag hoppas på många bilar. Jag är inte hundra på att det är Classic Car, det verkar onekligen så. Vad jag vet är det flyttat till Margretetorp, eftersom de nya ägarna till Norrvikens Trädgårdar tycker att bilar inte är tillräckligt fint. Vi kan väl se hur dagen utvecklas, det brukar vara ett elände att ta sig till Classic car med annat fordon än cykel... Eventuellt kan vi fixa en fotografering av bil med förare/ägare, eller utan. Som skrivs ut i storlek 24x30 på en skrivare som ger fotokvalitet. Vet inte riktigt vad priset blir ännu. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Okaj! Då var det klart med fotografering av bil för den som önskar. Priset blir 100 kr för en 24x30, som skickas hem till er så fort den blir klar. Det blir alltså ingen "riktig" förstoring, utan en utskrift från en skrivare med mycket bra kvalitet, jag tar med ett prov. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Okej! Pojkar och flickor, imorgon är det dags, be nu en stilla Z3-bön om bra väder. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
Maria Mårdh |
Japp i morgon gäller det =) Beställde fint väder av Mr. Polman igår ... han lovade uppehåll =) Ska lämna in min Z3:a för sänkning i eftm. som ska utföras av Manuel MH-GTR. Gå gärna in på hans hemsida och kolla in ... Länk Vi ses i morgon =) |
|
Maria, Hälsa Manni! Jag tar med mig det fina vädret!!! |
|
Maria Mårdh |
Jacob: Det ska jag göra =) Ska bli kul att se din pärla oxå =) Jag är spänd av förväntan inför sänkningen av bilen ... nästa projekt (lite längre fram) är att beställa Manuels egenhändigt designade frontspoilers till min Z3:a. Gå in på hans hemsida / galleriet så får ni se själva ...läckert eller hur ? Vi ses i morgon ! |
|
Fredrik, Hur många blir vi nu rå, tror du. Det verkar ju bara vara du, jag och Maria som är sugna! Själv åker jag vidare till STCC på söndag och kolla lite på race. |
|
Maria Mårdh |
Jacob: Jag tror Fredrik nämnde att vi är c:a 13 stycken som kommer, kanske + några till som inte har anmält sig ... Jag åker redan ikväll och installerar mig i Mellbystrand ... vi ses =)) |
|
Hej alla glada... Jag och min sambo vi funderar på att komma... vi har dock inte bestämt oss ännu. Det finns en liten risk att vi behöver jobba, annars dyker vi upp. Om vi inte syns så ha det så kul! |
|
|
Jacob, jag hoppas vi blir fler... Som sagt har jag lite dålig koll, men det känns som det blir 10 bilar ca. Hoppas jag inte har helt fel. =) Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Nu skall vi se, har räknat igenom de som visat intresse. Om alla som på något sätt meddelat sig kommer, blir vi 11 st bilar. Vi ses i morgon! Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.