|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, För er som vill visa ert missnöje med BMWs nya design inriktning... Den här länken finns i senaste AMS: Länk /foo | |
|
Har redan varit och klottrat på den sidan /Bimmerman Länk |
|
|
Ni ær før fega och vågar inte være litt avantgardistisk. Se bare på Norsk jordbrukkspolitikk:) Asken |
|
|
Håller med Asken! Är man för feg hamnar man till slut i samma liga som norsk agrarpolitik och Wartburg. Kolla nya tyska AMS, bilder på kommande femserien E65. Vill ha! My Bimmer is my mistress |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Säger Asken med norsk tangentbord installerande ny höinjektor (höfläkt) i bongårdsvagnen :))) MVH Hasso |
Deliq |
Blåste fläkten honom till Norge på nolltid ?? :-) M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
|
..Snarare hem på nolltid... ;) BMW Bug -Schnitzerbumse utan extra flås- |
|
| Jag tycker att bangle har gjort ett kanonjobb på ansiktslyfta E46. Jag är riktigt förbannad över att BMW gjorde en lyftning på en modell som inte var mer än två år gammal. Och att lyftningen blev så pass mycket snyggare än gamla E46. Vad gäller nya 7-serien är det väl bara bakpartiet jag inte har förlikat mig med ännu. Har dock sett en hel del bilar ute på gatorna och man vänjer sig. Av vad jag sett av kommande 5-serie tycker jag att Bangle än en gång gjort ett bra arbete med designen. | |
|
Enligt min mening så kunde Bangle byta till Hyundai. Nya femman tycker JAG ser ruggigt tråkig ut. /Bimmerman Länk |
|
|
Visst ska man våga sig på ny och spännande design, dock måste den vara snygg, jag mötte den nya sjuserien på motorvägen idag, mår dåligt som stort BMWfan...fronten ser ut som en påklistrad....vet inte vad....hela bilen är ful, men brutal. När ekonomin kommer för mig kommer jag absolut inte att se efter nya sjuserien....MB Sklass är ju assnygg. /Simon |
|
|
Jag tror att vi BMW fans kommer uppskatta designen om ett tag då den tar nya grepp inom området och inte är så likriktad som många andra bilmärken, kolla tex Audis och Saabs design hur tidigare bilar med mer karaktär har tappat mer och mer för varje ny modell. Personligen tycker jag 7 serien ser bättre och bättre ut och bilderna på nya femman gillar jag skarpt. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den såg i allafall bättre ut i verkligheten. riktigt snygg, än de bilder man såg först (745) man vänjer sig som vanligt. MVH Hasso |
|
Jag håller med om att fronten på nya sjuserien inte är optimal, i övrigt är bilen mäktig. E65, som den ser ut på skisserna i AMS ser bättre ut framifrån. My Bimmer is my mistress |
|
|
E60 ska det förstås vara ovan.Sorry. My Bimmer is my mistress |
|
|
Ännu en subjektiv bedömning som kommer: Jag har faktiskt börjat smälta nya sjuan, gillar den faktiskt numera. Såg bakpartiet på ett silverfärgat exemplar i ett av Malmös lite mer fashionabla områden för en tid sedan ...that's what I call a piece of ass :-))) Tyvärr tycker jag fronten ser lite mesig ut...den aggresiva looken ifrån E38 tycks dessvärre vara ett minne blott, m a o mindre risk att man i skräck flyttar sig om den kommer i hög fart bakom en på motorvägen. Men jag lär väl tids nog vänja mig vid den med med. |
|
|
...a practical joke on Chris Bangle´s behalf... Länk V-max |
|
|
Från remote: Höstressfläkten är inte klar förrän lördagen. Sen skall den adaptiva programvaran köras in. Så det blir inte gasa förräns nästa vecka :D Forts följer... *Passerar Kumla i 268 km/h* Mvh Asken |
|
| Länk | |
|
oj då den fanns redan....... tål att upprepas |
|
|
Asken: Om du ska passera Kumla i 268 blås lär det vara just där du hamnar ett tag. Ser fram emot en provtur med den nya hö-gårdsvagnen. My Bimmer is my mistress |
|
|
hmmm BMW sticker onekligen ut hakan och kör ett vågat race. Frågan är om presumptiva kunder uppskattar förändringen... Visst, jag håller med om att 7-serien ser snyggare ut i verkligheten. Men när man ser den ute på vägarna är det inte så att folk vänder sig om efter bilen. Alla är nog medvetna om att bilens utseende är oerhört avgörande när man köper en bil. I det här fallet känns Scorpion som ett inte alltför avlägset skräckexempel. Jag tycker e36 coupe modellen utstrålar fart och sportighet, även när den står stilla. e46 karossen är oerhört snygg och coupen är grym. Nästa bil blir troligtvis en modell större och efter vad har sett på bilderna, lär det inte bli någon mer BMW. Mercedes modeller å andra sidan blir bara snyggare och snyggare och en C-klass står högt på önskelistan. Även bilderna från SAABs nya modell bådar gott inför framtiden ;) /foo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.