|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Vilka system låter bra då? :) och finns de ljudklipp? ;) // M.V.H. Daniel |
|
|
Här finns en liten tråd om hur mycket vikt som går att ersätta med lättare material: Länk Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Spajjjs----FERRITA har jag ju sagt:-) NU är det slut-lobbat för FERRITA:-) Ska spela in ett ljudklipp i veckan och lägga upp här om jag har tid... M.V.H Dennis |
|
|
Jo då gixis har inta lika burkigt och skränande ljud. Gruppe M förfalskades av en kille i Canada. Man få passa sig så man köper äkta. |
|
|
Spajjs; så här ska en M3 E46 låta: Länk ...kanske inte en helt rättvis jämförelse med den motorn iofs :) Nä men Ferrita låter skönt, M3 E46 har - i mitt tycke - en alldeles för ljus klang, den behöver fås lite dovare... |
|
|
Jo de lät ju rätt gott redan från stillastående :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Länk Spajjjs----Kanske inte den bästa kvalitèn, samt att det tyvärr inte passade sig att gasa speciellt mycket. Men ljudet hörs väl i alla fall..... M.V.H Dennis |
|
|
Hehe najs dennis ;) Men av egen erfarenhet så vet jag att det låter klart mycket mer in i stan än ute på landsvägen specielt mellan husen ;) Bilen lätt skitgrymmt påminer lite om gruppe-m faktiskt :) Ps. Vågar du ta en rejs nu mot mich ;) |
|
|
Kul att du gillade det! Jo, det låter ju lite fetare när ljudet studsar lite. Hade ingen möjlighet att åka iväg. 45 minuter att komma ut på öppen landsväg från där vi va och med tanke på trafiken så sket vi i det. Men vi kan väl säga att ekot mellan husen kompenserar lite för att det alltid låter sämre när man spelat in kontra live.... Jag vågar alltid. Även om jag vet att jag blir efter:-) mich? Menar du E55:an? M.V.H Dennis |
|
|
DennisH: riktigt gött ljud du har där... |
|
|
Dennis V8 kompressor ;) Björkvik har ni funderat på att fixa en till event inom en snar framtid?? Sugen på å rasta lite gubb bilen:) |
|
| cado---Din tur att komma till mig kanske?:-) | |
| Spajjjs----Du kan ju också skymta klarglasblinkersen. Tack för tipset:-) Hur nöjd som helst... | |
|
Dennis Visst kan jag komma snacka lite skit å köra lite, men det vore coolt med en till event på privat område :) Eller?? |
|
| cado---du har post.... | |
|
Svarta njurar och gälar samt "smoked" corners och headlight... Det är så otroligt läckert på en Silvrig m3a! Vars har du köpt det förresten? Vet inte riktigt om jag gillar toningen. Ser lite mysko när du har helsvart på bakre sidorutorna samt ljusare fram. Det ska vara samma på alla rutor och då tycker jag du kunde haft lite ljusare runtom. Behövs inte så mycket toning på en silver m3a! Just my fem cents :) Csl splitters och csl diffusor i kolfiber sen är den fulländad Dennis ;) |
|
|
Redan beställt:-) Verkar tyvärr som grejerna försvunnit någonstans mellan Jönköping och Stockholm. Bussgods heter dom som har försökt att sköta transporten... |
|
|
DennisH: Yes, det lät najs och ser fint ut med blinkersen :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Grymt DennisH med ferrita, då är vi 3nu (minst) synd att man ska sälja pärlan... |
|
|
Vad kan vara ett rimligt pris för att få solfilm på bilen. Alla rutor (5 st) utom vindrutan då. mvh Daniel // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.