|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
är det på riktigt, så är det surt att jag inte sitter på cash. :( Länk | |
| Han fyller inte år enl. eniro i alla fall. Det är det första jag brukar kolla :). | |
|
haha, du är inte dum du! :D jag såg också att namnet stämde med numret, och även ort. men jag har sett den bilden någonstans nyligen. undrar om det inte var i en annons på mobile.de. tycker det ser ut att sitta tysk plåt fram på den. löjligt billigt annars. |
|
|
God framförhållning, om han nu behöver pengarna till ett hus imorgon...yeah, right. |
|
| Hade ju funkat bättre med 200 000, hade vart med trovärdigt då. | |
|
ja, det är sant. fast hade jag haft pengarna, hade jag ringt och kollat i alla fall. man vet ju aldrig. kan inte någon som har pengar redo kolla? är lite nyfiken ändå :) |
|
| Ja, bilden ser lite "tysk" ut om man får vara fördomsfull. Plattläggningen på infarten särskilt. | |
| Sani: ja, skön snubbe som impulsköper ett hus på det sättet.. | |
|
vad var det jag sa: Länk |
|
|
Ja, om det är en import han säljer är han ingen lysande affärsman ;) Om det inte är någon som jävlas med honom, är det väl ett blåsningsförsök på handpenning eller nåt, men dom görs väl lite mer anonymt vanligen, med kontantkortstelefon o.s.v. |
|
|
ja, jag tycker vi klubbar det som ett practical joke. :) case closed |
|
| Om det nu är ett töntigt practical joke så är det ju korkat att sätta 130K. Skulle bli aningen trovärdigare och antagligen få fler samtal om han la den runt 180-200k | |
|
om han så skulle sätta 10:- så skulle det finnas folk som trodde på det oxå varav många samtal :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Tror ni inte det kan vara bröllop nu i midsommar som det handlar om??? M. Pedersen |
|
|
tanken har slagit mig :) det slog mig också att det är taskigare mot den som är ute efter en M3:a och blir lurad, än mot killen som får stå ut med att telefonen ringer i ett. |
|
|
Om något verkar för bra för att vara sant är det oftast för bra för att vara sant. /Micke Länk |
|
| Ägaren kanske är registrerad här på forumet och ger sig till känna efter ett tag. Just nu tror jag inte han har tid för att han sitter i telefon... | |
| Eller så är det någon som vill ha en m3 e46 men inte riktigt har pengarna, så han lägger ut en bluffannons för att driva ner priset? | |
|
det var inte jag! ;) slug plan i så fall. |
|
| Ägaren är nog inte registrerad här då det uppenbarligen är en tysk.. | |
| När jag annonserade vinterhjulen som följde med M5'an så hade jag en bild med hjulen på bilen i annonsen. Det ringde ett FLERTAL och ville köpa M5'an för 10,000:- !!! så man kan nog sätta vilket pris som helst om man gör ett practical joke :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.