|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vad tycker ni jag ska ha för fälgar samt däck på min 330 cabrio 04 med sportchassi funderar starkt nu på en uppsättning 19 tummare men kan inte bestämma mig för vilka som passar just cabar, skulle varit tacksam för alla tips vilka dimmensioner på däck? tum på fälg osv mvh: | |
|
BBS CH Länk Länk Länk |
|
|
CSL 235/35-19 fram och 265/30-19 bak Länk Länk Lite fler förslag: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| har ni mer alternativ?? behövs skärmarna valsas om jag har 265/30 19 bak?? med csl fälgar?? | |
|
Med 235/30-19 och 8,5x19 CSl behöver du inte valsa skärmarna på en coupe (kanske endast om den är sänkt väldigt väldigt mkt) Här finns en del: Länk Tysk sida: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| razvan om jag har 265/30 bak på en 9.5 fälg får den plats i hjulhuset utan att ta i?? | |
|
På CSL fälgarna är det inga problem. Jag tror inte några andra fälgar tar i heller så länge du har korrekt ET/offset Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| razvan hur är det med iForged Daytona fälgar går det få tag på sanna till min bil lr?? | |
|
Japp, dessa tillverkas till alla BMW modeller. Bilder: Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| razvan dyra som fan va?? | |
|
iForged kostar i runda slängar 50-60tkr för ett set 19-tummare samma prisklass hamnar DPE och HRE om det är sånna peng vi pratar om, kolla in även Volk/Rays eller Enkei eller tom BBS LM |
|
| mm mistänkte nästan att de låg i den prisklassen :/ snygga e de i alla fall | |
|
p-car, mirza Vet inte vad det är för företag som säljer iforged för de pengarna med vi säljer 19 tum 2-delade för 28000:-, valfri färg på centrumet, polerad kant Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
razvan har du några bilder med SPEED V715 silver fälgar på de ser rätt fräcka ut |
|
|
Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
AFL M858 skulle nog passa - snygga och bra pris. Kolla Länk |
|
| e det de som du har på din z4? så svårt och bästemma sig :/ eftersom jag har svart bil vill ha nåt som sticker ut helst hel silvriga ingen som har mer förslag/bilder? | |
|
iForged Daytona Länk @Raz: hade jag vetat att jag kunde få iForged Daytona 2pc för 28papp från dig skulle jag inte ha skaffat oem CSL ;) |
|
| p-car de gillar jag starkt men 28 för en uppsättning utan däck är lite saftigt.. :/ skulle kunna tänka mig nåt liknande runt 15, sen har jag faktist inte så bra koll på alla ET tum osv för att det inte ska ta i i baksärmarna .. | |
| p-car är det csl original lr replika fälgar du har på din m3:a ? vad e det för tum och bred på däcken? | |
| hur kommer det sig att den här 330 har m3 original fälgar på den både fram och bak: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.