AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
7.542

Vad är det för dårar i Evoklubben egentligen?

Sida 3 av 3
tornet
haha... det är med STORT nöje som jag följer denna tråden! :)

Markuz: snälla fortsätt klistra in EVO-nisses korkade mail! hahaha så underbart LOL

mvh tornet
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ärligt talat så tror jag att han inte är äldre än 15 år. Med det sättet att skriva kan jag inte komma på något annat.

"Ärligt talat så tror jag att han inte är äldre än 15 år. Med det sättet att skriva kan jag inte komma på något annat."

Det kan förklara ett och annat! Han kanske har en Evo i skala 1:72... och har haft en leksaks-M3:a innanan!? :-)

Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Nästan säker på att killen är max 18 år gammal
Bi
750
Bimmerbåjj
E83 X3 2.0d -08
E39 530dA -02
Vw Phaeton -03
En sak kan vi iaf konstatera,killen har livlig fantasi! "penningmäklare" Mphffff muahaha
Fetläge för det där uttrycket "har inte alla indianer i kanoten" igen.

Eller att den enda nytta han har av huvudet är att det inte regnar ner i halsen.

Men det var starkt av honom att lyckas nämna icke-jobbet penningmäklare med samma stolthet som om han varit hjärnkirurg.

Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Har han slutat skriva?
Tror faktiskt att han skriver så för att driva lite med BMW ägare.

be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Spider:Han driver ju med sig själv framförallt,alla som läser tråden har ju kul åt hans mail och påstående :-)

Mpower
Den här killen är inte smart nog att driva med någon.
Min tjej hade säkert hävdat att han med stor sannolikhet har en väldigt liten. Och då pratar vi inte om vingar.
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Förstår inte hur ni orkar dividera med en förtappad femtonåring?

Skriv vänligt men bestämt att han har mer utbyte av Bolibompa-forumet på SVT, Lunastorm eller
något annat ungdomsforum. Om han vill ha hjälp att komma till rätta med sitt språkbruk
och datoranvändande så finns det säkert någon vuxen i hans närhet att vända sig till.
Skolpsykologen brukar alltid finnas till hands och ta sig tid. ;)

mvh.
/L
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Snälla fortsätt skriva! Det här är ju perfekt underhållning när man har lite att göra på jobbet! :)

Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Håller med Thorssa.

Blev riktigt glad då jag såg att denna tråd var uppdaterad. Jag hoppades verkligen att han skrivit nåt mer!

Hetsa han lite! =)

Mvh Johan
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Hallå allihopa, tyvärr har det varit ganska dött från Evo-nisses håll. Vi får kanske se detta kapitel som avslutat. Han ville ju inte ha med en snorunge att göra dessutom. Jag tror hans "penningmäkleri" tar upp all hans tid nu. Vi får se vad som händer, jag uppdaterar naturligtvis om jag får mail.

Mvh Markuz
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Du skulle kanske skicka ett mail till han med någon lämplig youtube länk där en m3 vinner över en evo lite lätt :-)

Mpower
Behövs ingen m3:a när en " sur diesel " spöar en moddad evo
rond 1: Länk
rond 2: Länk

Livet börjar vid 3bar
min bmw 324td hemsida Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.