AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
7.543

Vad är det för dårar i Evoklubben egentligen?

Sida 1 av 3
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Någon som känner till den här idioten? Han har hållt på och mailat mig en vecka nu. Han verkar tro att jag är intresserad av hans riskokare.

Adde Finanskompaniet [mailto:adde_m_1975@hotmail.com]

"hahahah som sagt skulle aldrig sälja min bil till nån snorunge som tror att hans M3 GT har nånting me racing o göra!!
Sen så ser jag ju att du aldrig har varit på nån träff där det finns ban o strippen körning!
För då hade du förstått att man absolut inte behöver ha licens för o köra på bana!
Som sagt bli klar me ditt projekt o hör av dig till mig så ska vi få se!
Ställer gärna upp på eran löjliga bankörning, om du ställer upp på Evoklubbens!
För du vill väl inte bli utskrattad! Ni har inget på banan o göra om ni inte kommer med en M3 CSL! Men lycka till me det!"

Mvh Markuz
Vilken sopa. Han har en Mitsubishi Lancer oavsett hur stor turbo och vinge man hänger på den. Och Lancer är ju som alla vet en jättetuff bil. För pigga pensionärer.
Är inte m3 en vanlig 3serie oavsett då? :)
Skillnaden är väl att 3-serien är en schysst bil oavsett om det står M3 eller 318 på bagageluckan...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Adde _ finanskompaniet med en hotmailadress säger ju allt.
Fråga han om han är desperat att sälja sin bil och att det finns liten chans att få en subaru såld om den är trimmad. Så enkelt var det:)
Mvh
Asken
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Asså, det började med att han irriterade sig på min annons. Vidare förklarade han hur snabb hans EVO var. Jag kontrade med att han inte skulle snacka så mycket och anmäla sig till nästa körning i Juli. Jag menar, då kunde han ju visa oss var skåpet ska stå. Nämnde att vi lyder under SBF och man måsta lösa endagslicens eller inneha en riktig. Nä, licens behövde man ju inte ha för att köra på bana! Kolla vad han skriver nu.

"Asså ärligt talat så kan du ju inte ens skriva ordentligt dina meningar hänger ju inte ens ihop, du verkar ju inte förstå va man skriver..
När i helvete skrev jag till dig för att jag va avundsjuk på din M3 GT 95a? Haha när jag själv har en bil som e 200 000 kr mer värd än din?!
Enda anledningen va för att jag va så jävla irriterad på din dumhet, där du tror att du ska få så mycket för en sketen M3 GT!
Hur har det gått me försäljningen, inte så bra va?
Som sagt skulle aldrig vilja sälja min Evo till nån liten snorunge som tror att hans M3 95 har något o göra på en bana!

Haha ok så brukar dom säga dom som inte har på strippen heller o göra,
där sånna som du vet att ni har för slöa bilar för o ens mäta sina tider!
Ok så våra bilar går inte o svänga me, ne de va ju därför Tommi Mäkinen ägde VM rallyt flera år i rad me denna bil?!
Våra bilar e byggda för bana, det e inte era tyvärr, jag har själv haft en M3 E46 o e på god väg till o köpa en ny snart igen för o ha som glidarbil när evon står i garaget hehe! Iaf skitsamma va inte så avundsjuk lycka till me din GT o dra åt skogen skriv inte tillbax snorunge!"

Mvh Markuz
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Vad är det för patetisk människa som ens orkar slänga ur sig så mycket dumt? Han har inte med att göra överhuvudtaget vad du skriver i din annons, eller hur mycket pengar du önskar få. Lägg hans adress i spamfiltret och be honom dra åt helvete med sin japsräcer.

//Lövet
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Oj, vilken sympatisk brevkompis ;)
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
hahaha..ska vi mailbomba honom? ;)

// M.V.H. Daniel
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

He,he..eller oj,oj!
Vilken tomte,han ska nog först dra ut tutten och rensa munnen och försöka att tänka lite sedan innan han skriver något :)

Mitsubishi EVO?...är det inte en så´n bil som ser krockad ut redan som ny ;)

Oj vad många testosteronstinna manliga bilägare tar åt sig när man börjar snacka bilar,tar åt oss "bilsnack" mera än om frugan skulle vara otrogen eller nå´t :)))

Mvh Janne.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

"Oss"..nej för f-n,syftade fel...ha,ha.."cought in the act" alldeles på eget bevåg ;))

Mvh Janne.
Och det var väl ett tag sen Tommi var en stor profil i rally....

Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Och Tommi åkte inte på bana utan i skogen..
Ja jösses. Hur kan man hetsa upp sig så mycket som han verksr göra? Är människan så arg som han verkar komme han få hjärtattack innan 40. Maila honom och be honom slappna av ett par hack. Vilken stolle.
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Som sagt, skriv tillbaka att en Riskokare alltid är en Riskokare oavsett hur stor hårtork man skruvar dit.

Och Bmw har lika många racinganor som Mitsubishi, men inom olika områden.

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
Gemini__
Vilken lirare. Men man ska nog inte tro att denna person representerar evoklubben, är säker på att de skulle ta avstånd från sådan oförskämda människor som han i din mailkonversation (får vi hoppas). Speciellt eftersom han drar ner evoklubbens rykte i skiten.

//Thomas
Co
159
Cornholio
E34 540 iA -94
Hahaha vilket miffo, han måste ju vara full eller så går han på något annat än marken. Du kan ju passa på att informera honom om att hans bil inte är någon banracer, det är ju en skogsmaskin för fasen hehe.
PS. turbo är ett dieseltillbehör och är således ingen godtagbar ursäkt för att tro att en japansk skokartong skulle vara frän.
Cy
650
Cykeltjuv
F15 X5 4.0d
Haha den där jäveln kan inte hissen gå ända upp på.. Dock skulle jag nog få svårt att välja mellan m3/Evo dock evon lär ju vara fruktansvärt kul på vintern : ) fina bilar båda två.
årets bästa citat som han själv skrev: "Asså ärligt talat så kan du ju inte ens skriva ordentligt dina meningar hänger ju inte ens ihop, du verkar ju inte förstå va man skriver..

sen kommer en mening: Haha ok så brukar dom säga dom som inte har på strippen heller o göra,där sånna som du vet att ni har för slöa bilar för o ens mäta sina tider!

Vadå skrivfel hela vägen!!!! haha

man ska inte kasta sten i glashus.
men visst, evo bilarna går bra när dom väl håller ihop.
Dock ej 150km/h + då batmobile spoilers börjar förstöra cw värdet något kopiöst.

Livet börjar vid 3bar
min bmw 324td hemsida Länk
Liten människa med stor motor som kräver uppmärksamhet. Ett sätt är att åka omkring i en överstylad Mistubishi och ett annat är att skicka illa skriven e-post.

Just detta finner jag lite märkligt : "...Iaf skitsamma va inte så avundsjuk lycka till me din GT o dra åt skogen skriv inte tillbax snorunge!"

Var det inte han som började skriva? :)
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Bara att ta med en nypa salt!
Fanatiker finns det inom alla märken,även BMW.
Men som sagt,man kanske skulle läsa på lite grann, om vad man kastar ris på, och vad det är för någon bil man själv rosar upp i skyarna.
En Lancer EVO är ju ändå en dussinbil,vilket kanske inte en fin M3GT är (iSverige)

Mvh Patrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.