|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
haha! Evo må vara grymma bilar men tyvärr kan man ju inte äga en utan att framstå som ett ägg, vilket din brevkompis bevisat =) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag kan bara hålla med om att evo är mkt trevliga bilar Om jag vore du så skulle jag absolut hålla med han om det...och sen rekomendera att han testar en evo så han får känna på hur en snabb bil känns. dvs en sådan här Länk ;) Är folk dryga mot en så ska man vara minst dubbelt så dryg tillbaks |
|
|
Eller en sån ;) Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Eller en sån här! =) Länk Sen e han nog tyst!! Mvh Patrik |
|
Va de inte Ekblom som testade M3 E46 Vs Evo (6)? Har för mig att slutkommentaren va nåt i stil med. Evo`n är vass, men kul ungefär en vecka innan man ledsnat på den. |
|
|
Oj, vilken respons jag och min nya kompis fått. Som någon här sa, hans hiss är ur funktion. Naturligtvis svarar jag honom varje gång jag får ett nytt mail. Så här skriver han nu. "Som sagt har har haft en M3 E46 tidigare o ska byta ut min X5 mot en M3 för jag saknar den bilen hehe o det roligaste av allt e att du fortfarande verkar tro att din bil e värd 225 haha nja inte riktigt 425 men 330 000 har min blivit värderad av mitsubishi stockholm för, "Du tror väl också att du kan göra olagligt inspelade filmer eller starta trimfirma och tjäna storkovan" Hmm pratar du av egen erfarenhet nu eller?! Jadu jag kan handla in en CSL när jag vill men har inte tillräckligt me plats i garaget me Evon X5an 9-3an o CL:en som e så avlång men kommer nog byta in så de löser sig;) Vet inte ens varför jag lägger ner tid på en snorunge som du, har ju uppenbarligen ingen aning om vad racing o rally e! Nu pratade jag ju om min Evo RS o inte en vanlig TME, lär dig skillnaden på de 2 så förstår du! Och sen så ska du inte snacka om strippen för du verkar tro att en 10a e lätt o dra på strippen, jag har iaf fått på 11,36 me ganska så lågt laddtryck! Klara av det nån gång då kan du snacka! Men i vilket fall som helst, jag arbetar som penningmäklare, va gör du`? Tror inte du vill börja jämföra inkomster lilla du!" Mvh Markuz |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Killen har väl komplex! =) Varför ens orka älta med dig, om han nu är så framgångsrik, och har en SÅÅÅ grym Lancer!? Mvh Patrik |
|
jag hade svarat att jag är ekonomiskt oberoende efter ett arv av min far och beblandar mig inte med simpla knegare. M3 GT:n är naturligtvis bara en av alla samlarexemplar i mitt garage, som föresten snart skall utökas med en Lancer eftersom han rekommenderat den så. ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Men vill man på fullt allvar bli sedd i en Lancer på Wermdö Golf & Country..... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Jämföra inkomster? Såå låg nivå... Bjerser hade ju ett klockrent svar ovan! Dra det till Mr Skrävlare... |
|
|
"pengamäklare"? Trots att jag är civilekonom har jag ingen aning om vad en sådan gör. Valutamäklare vet jag vad det är för någonting men de kan oftast stava... Vilket pucko //Lövet |
|
|
Skriver han igen hade Bjerser ett trevligt förslag på svar. Den här killen ska du vara rädd om , Sådana människor kan man ha fruktansvärt roligt åt =) |
|
|
Tack för underhållningen Markuz! PS! jag håller på "snorungen" i er konversation ;) |
|
|
Ja, han underhåller verkligen. Dessutom fler människor än vad han tror. Jag vill också poängtera att jag inte har något emot Evosar och dess ägare. Titeln på den här tråden är illa vald och jag ber om ursäkt om någon som representerar Evoklubben känner sig träffad. Det jag hakar upp mig på är hans påståenden om olika saker som rör BMW, oss entusiaster och BMW klubbarna. Och om det nu är så att han ägt en M3 E46 borde han veta lite bättre tycker jag. Vi får se om han svarar igen. Mvh Markuz |
|
|
citat:Men i vilket fall som helst, jag arbetar som penningmäklare, va gör du`? Tror inte du vill börja jämföra inkomster lilla du!" samt: adu jag kan handla in en CSL när jag vill men har inte tillräckligt me plats i garaget me Evon X5an 9-3an o CL:en som e så avlång men kommer nog byta in så de löser sig;) Två klockrena bevis på att han har mindervärdeskomplex. Vad man köper för bil har ju knappast så stor betydelse med inkomst att göra utan det är snarare ett val på vad som man prioriterar i vardagen. Det finns ju så många därute som inte "äger" sina bilar utan lånar dom av banken kan man säga och betalar ränta till dom dessutom. Vissa vill ha den värsta hemmabioanläggningen, vissa vill resa mycket, vissa vill bygga om huset, vissa vill spara . etc. Men att påstå att bilen har något med sitt eget värde som människa att göra är så patetiskt, så om jag vore du så skulle ja fortsätta maila han precis som MA1445m säger. Ett gott skratt förlänger ju livet sägs det. Ps. Om han nu har så gott om pengar, varför kan han inte hyra ett garage till eller bygga om det befintliga och köra in sin framtida fina CSL som han drömmer om?????? En liten motsägelsefull mening där också,hehe Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Jag är helt överygad om att killen bor i en hyrestvåa i hägersten och har bilen som enda tillgång, belånad upp över öronen. //Lövet |
|
Conan999 |
Detta blir nog en riktigt underhållande tråd Conan999 |
|
"pengamäklare" ... hehe :-) Om jag nu någonsin skulle ha lite pengar att sälja så skulle jag inte vända mig till honom iallafall. :-) |
|
Förstår ni inte.....att han är proffessionell Monopol spelare!! Mvh Patrik |
| Patrik - Evonisse: 1-0 ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.