|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Någon mer som märkt att det helt eller delvis slutat fungera att man får ett e-mail när ett nytt inlägg gjorts i en diskussion man deltagit i? Dubbelkollat mina inställningar. Dock verkar det fungera för diskussioner man själv startat. |
|
Jepp, det har slutat fungera. Hoppas det kommer igång snart igen. FP |
|
|
Nu har det gått ett tag och mail notiserna fungerar fortfarande inte. Det kom en drös köade medelanden 080611, efter det inget.... Hoppas att felet hittas så det kommer igång igen. |
|
|
samma här.. mailade till crew om detta men det har inte blivit nån reaktion därifrån heller, kanske inte kom fram det heller? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Det är semestertider...., crew sitter nog inte bakom burken hela dagarna! :-) M3 E30Länk |
|
|
tyckte det blivit lite tomt i inposten... :) Danjel Min bil: Länk |
|
| jaa..lite jobbigt o irreterande det där. får ingen ordning o reda på de trådarna man postat i! | |
| Det var proppen ur. Ketchupeffekt :) | |
|
Njae, tycker det kommer stötvis... ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag blir mest irriterad på att jag får en massa email om att nån lagt in ett nytt inlägg i trådar som jag har bevakade trots att jag valt i nån inställning att jag inte vill ha påminnelser hela tiden. Fler än jag som har det problemet? | |
|
Mailen har fastnat någonstans de senaste ca 2 veckorna. Nu har det kommit igång, och av någon anledning pumpas en del gamla mail ut som tidigare fastnat. Vi beklagar detta och undersöker om vi kan stoppa gamla mail. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Håller med dig bmw-slangen!! Betalar man PRO-avgiften så kan man begära lite ..man betalar en avgift o då förväntar man sig lite service...semestertider eller inte,det är inget ursäkt..antingen kan man höja avgiften lite o lämna över rodret/be om hjälp till personer som är insatta och kanske uppdatera hela sidan till 2000-talet...vet att det inte görs över en natt och det är väldigt tidskrävande,men ändå.......... Min powerpost lever oxå sitt eget liv,och det är väldigt irriterande!!!! |
|
|
Annars är det ju en kanonsida för oss bmw-tokar..finns inget likande nån annanstans ju:) >Förrutom detta "so keep up the good work":) |
|
|
Nu verkar det som om det har lagt av igen. :-( ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jepp...verkar så... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Shit Micke...nu först såg jag att du har 6666 inlägg...snyggt... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Off topic men iaf: Mail och mailservrar är ingen promenad i parken dessa dagar. Spam är ett gigantiskt problem som de flesta säkert har erfarenhet av, som användare drabbas man mer eller mindre. Att drifta en mailserver och hålla en vettig servicenivå är en utmaning. Lite intressanta siffror för en större universitetsdomän i Sverige: Antal inkommande mail under mars månad: 495 miljoner Antal mail som ansågs vara legitima av mailtvätten: 904 000 Endast 0,29% av alla inkommande mail var "riktiga", resten var spam/virus etc. |
|
|
Jocke: Man tackar.. Hade som vanligt inte en tanke på det. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Mailtrafik in är som sagt problematiskt med all spam men här rör det sig om utgående trafik. Jag har inte fått några notiser sedan 24/8. Ändrar man i profilen kommer det mail utan förhinder. |
|
| Aah, nu lossnade det. | |
|
sprutade in 54st nu på morgonen! tyckte väl att det varit lite tomt i eposten ett tag! Klima,Navi,Tv,Elstolarfram+bak+minne,Xenon,svart nappa mm.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.