|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| har acc och undrar hur många grader ni har i bilen när acc går? i denna värme 30 + | |
| 18,0`C | |
| Inställt på 21 grader tycker jag är behagligt. Har ej mätt med termometer. | |
|
i stadstrafik åker jag hellre med TD, gillar inte att pressa ner till 18-19 grader för att åka 5km och sen ut igen.. ska jag åka längre >20min så brukar jag ligga på 21-22 grader nånting.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Mät vid utblåsen vad du har för temperatur...har du på max kyla så bör det väl ligga mellan 10-14grader ca.(har för mig att jag hade 11grader vid mina utblås sist det "begav sig".. Mvh Janne. |
|
| Brukar ligga mellan 21 och 22.. Tycker man blir lite snuvig om man har det så lågt som 18 =) | |
| bra men om ni har den på 16 grader ska det bli ca 10-11 vid utblåsen då Jo en annan sak blåser det bara uppe ? knappt något på golvat | |
|
19,0 grader - året runt i princip. Reglerar dock "tempen" på utblåset ovan stereon en del beroende på dagsformen min. Bara jag som inte klarar av x,5 grader? Ser inte så snyggt ut i displayen helt enkelt :) |
|
|
20 året runt. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
"Bara jag som inte klarar av x,5 grader?" Håller helt med, inga halvgrader här heller . :) |
|
|
21 grader brukar jag ha. __ /Chrille |
|
|
"Bara jag som inte klarar av x,5 grader?" Håller helt med, inga halvgrader här heller . :) Instämmer också! Å inga udda ta heller! (: |
|
| 21grader | |
| men på stora panelen kan man ej ställa utblås uppe eller nere ??? ej på snöflingan | |
| 19,0C på båda sidorna året runt :) | |
| kan man ställa in uppe och nere? | |
| Alltid inställt på 21 grader | |
| svara på min fråga nu? eller har ni snöat in på grader | |
| 20 grader ställer jag in på. | |
|
Åkte 02 på motorväg igår med tvärdrag säkert 30C i hytten. thomasi:är väl klart att du kan reglera upp o ner,om du inte har nåt fel på pryttlarna. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tomasi: Ja du kan välja vart du vill att det ska blåsa med pilknapparna, och du kan välja om du vill att det ska vara skillnad i temperatur uppe och nere med röd-blå-vredet. Jag kör med 22 grader nu när det är varmt och man är lättklädd, och ungefär 18 grader när det är kallt och vinterjackan är på. Blå-röd-vredet använder jag aldrig. Jag tycker neutral-inställningen alltid ger rätt offset mellan uppe och nere. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.