|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har varit och tittat på 4st M3:or nu och alla skulle vara i bra skick. Antingen så har dom varit rost/skadade i lacken eller så är det nåt allvarligt fel på drivlinan. Det har ju typ varit rena liken=kosta på 20-25 kakor. Så jag behöver hjälp om det är nån som vet om nån fin/bra M3:a till ett pris runt 85-100 tusen. Letar efter en driftsäker bil som är fin. Kom med förslag nu. | |
| Länk | |
pg_ice |
Länk |
|
Har nu varit och tittat på ytterligare en M3:a en gul i Sthlm,skulle vara i bra skick......gick fint och felfritt. Men har varit krockad höger fram, tydliga spår kvar på bla innerskärm. Och alla 4 skärmkanterna omlackade/bättrade väldigt dåligt. Båda stolarna hål i och sunkig i övrigt. Grymt besviken på säljaren. Tack förslagen. Förslag nr 2 verkar intressant men hur får man tag i honom? |
|
| Det står ju en mail adress längst ner testa med den;) | |
Filip_J |
740 power: Det är min M3 och den är i kalasskick, det kan jag lova dig, 13200mil, inspection 2 nyligen gjord + extra service, bussningar m.m. Bilen har komplett ifylld servicebok, och alla kvitton inkl servicar finns från bilen plockades ut från fabrik. Kan även säljes utan AC Schnitzer-inredningen om så önskas. Bilen kan säljas med/utan supersprint-systemet, vilket för övrigt är helt nytt. Skicka ett mail om du är intresserad. Mvh Filip |
behrozosogh |
stefanLKPG dig ser man aldrig i linköping.. vad e det för färg på din bil? Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Länk Petrob ------ M3 Cab -95 540iam -01 |
|
| Min bil är röd och har mest stått i garaget men nu använder jag den ganska flitigt.Hade en M5 E39 innan | |
| 740 Power, har du länkarna påp dem bilarna du kollat på. Letar också M3 och hade ju vatt bra å vetevilka du kollat på såman slipper åka i onödan. | |
|
Länk till den senate som jag tittade på Länk |
|
|
Letar fortfarande... Gillar fordon med fart |
|
| Letar också E36a men med mina krav kommer det nog ta ett år till eller så... 3,2a, svart skinn och ej röd, gul eller lila. Att hitta en i bra originalskick är fasiken omöjligt. | |
|
Jag hade samma problem när jag letade M3 E36 redan för ca 2-3 år sedan och till slut gav jag upp. Det slutade med att jag "tvingades" höjda budgeten ca 100' och köpta en 330Ci E46 ACS istället :). Jag insåg att det va väldigt väldigt (läs omöjligt) svårt att hitta en M3 som passade mina krav gällande skick då jag är otrolig pedant. De M3 E36 som jag tittade på (ca 10st) skulle enl. ägaren vara i väldigt fint skick men ingen av dom slog min dåvarande 328Ci E36 och då va det inte heller aktuellt med ett byte. Skick är för mig mycket viktigare än motorkraften. Så sammanfattningsvis så är mitt råd att titta på E46 istället om man prioriterar skicket före en äldre M-modell. Jag ångrar absolut inte att jag valde E46 330Ci framför en E36 M3. Naturligtvis skiljde det en hel del i pengarna men det va det värt. Lycka till 740 power! Länk |
|
|
Denna tyckte jag spontant verkar ok; Länk Min bil: Länk |
|
pg_ice |
Fräschare M3a än så här blir väl svårt att få tag på. Länk |
Gemini__ |
Det finns pärlor att få tag på. En kompis köpte nyligen en lågmilad M3 E36 3.2 -96:a i originalskick med drygt 5000 mil på mätaren. Samma ägare de senaste åtta åren, riktigt bra skick. Priset blev 125 tkr, kan inte bli bättre. //Thomas |
|
pg_ice: Vitt skinn... och på gränsen till önskepris. Visst, fritt val för säljaren men lägger jag över 150k ska den fanimej vara tipp-topp och med svart skinn. Jag antar att den även ligger över 740 powers prisklass också enligt hans första inlägg. Gemini_: Kul. Jättekul. Typ tredje gången som jag hör om någon som hittar en originalskick utan mil. |
|
Gemini__ |
Ja, och du kommer förhoppningsvis hitta en du också. Bara att vara lite kall och invänta rätt bil. Lycka till! |
|
kolla in min...nog till salu snart www.garaget.org/M3-Danne "My girlfriend said i have to choose between her and my BMW,im really gonna miss her" |
|
| Länk till garaget brukar innebära enligt mitt tycke förstörda bilar men din såg väldigt fin ut, förutom ögonlocken då förstås.. Snygga M-fälgar har du också! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.