|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ännu en gång har du lyckats Daniel, Grattis, Kanonfin. Dallas Länk |
|
| grymt fin | |
|
Tack igen, Patrick det var min plan att kontakta dig men så dök denna upp och hur ofta hittar man en M5 med fyra ägare sedan ny, full stämplad s-bok, vinter avställd och för mig den perfekta kombinationen av färg och inredning? Jag var tvungen att slå till. Nu skall jag göra en del förebyggande åtgärder som att byta kamkjedjespännare mm. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Kanske du skulle fördubbla längden av din presentation oxå? :) | |
|
Haha, tänkte inte så långt. Det är gjort nu. Tack för tipset. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Utmärkt Meister! MVH Stenis |
|
|
Otroligt trevlig bil du köpt Daniel! Underbar att köra med lagom effekt under huven. Skoj att se en så fräsch M5 E34 i rätt händer och med så fin historik... There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Den vart riktigt fin. kika gärna min nyinköpta M5:a Länk |
|
| Riktigt fint exemplar! | |
| Härligt att se en fin M i originalskick - riktigt läcker i avusblå dessutom! Väcker ha-begär, helt klart! | |
| Fin kärra Daniel, perfekt att turbokonvertera då du kan ana att den kanske tidigare inte är sönderkörd, om papprena stämmer vill säga men det gör dom säkert.. | |
| Skojade bara, Benny här, ser superfin ut och går säkert som en dröm, sååå läcker!! | |
|
Benny, jag blev lite orolig. Den går jättebra och än så länge är jag nöjd. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Men du, vilken jävla puts! Otroligt fin, grattis! |
|
| Måste ha varit din bil jag låg bakom häromdan. Från gasklockan ned mot E6/E20. Såg sjukt fin ut. | |
| Daniel, jag har en bakluckevinge samt äkta AC Schnitzer utblås liggande om du är intresserad, skulle vara fränt på din beemer? Hör av dig om det är intressant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.