|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Köpte en M5 förra veckan och har precis polerat och rekondat den. Vad tycker paneln? själv föll jag för färg/inrednings kombinationen. mvh Daniel Länk Progress through pain | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Underbaaaaar! Avusblau med champagner eller silbergrau hell är min favvo!!! Grattis!!! Antar att du dyker upp på e34m5.se nu då! =) Mvh Patrik |
|
Jag vill också ha:P!! Kanon fin! Avusblau + ljusinredning är riktigt j*vla snyggt. Mvh Jonas |
|
|
Tackar, jag har reggat mig på e34m5.se. Läste en del trådar där om tips och råd innan jag köpte den. Fick mycket bra hjälp av Schnitzer och HD91. Otroligt skön att köra. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men Daniel! Hur ska du nu hatid.....att putsa på bägge skönheterna! ;-) Mvh Patrik |
|
Riktigt snygg! Kul att den blev så fräsch med nya strålkastare och orange blinkerslyktor. Den är som hämtad direkt ur broschyren med dina färgkombinationer! Har ju haft förmånen att få provåka en liten sväng och den gör verkligen ingen besviken när det gäller skicket eller det maskinella. Tack än en gång för provturen =) Mvh Carl |
|
|
Jag gör inget annat och är nöjd med det! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Mycket smakfull färgkombination. Jag hade en gång i tiden en E36 328i, montrealblå (aningen mörkare än AVUS-blå) med ljusgrått skinn. Det är den snyggaste färgkombinationen jag haft. Tyvärr verkar Hellgrau skinn inte längre finnas som alternativ. Jag förstår att du är nöjd!! |
|
|
Jag tycker helt klart du ska byta till vita blinkers, köpa några snygga pirat e60 M5 fälgar, på med vingen ifrån e39 M5, och sedan några sådana där läckra uppåtstående avgaspipor, 6 stycken wunderbaum ifrån närmsta mack skulle bli pricken över i ;-0 ....den bilen var riktigt supersnygg alltså, 100% orginal is the shit! |
|
|
Ha ha, ja och inte att förglömma den underbara "streetfighter fronten" power edition. Håller med, orginal is the shit!! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Grattis, helrätt! M5 E34 är en mycket prisvärd bil i många avseenden och på sikt en riktig entusiast och samlarbil. En i ordets rätta bemärkelse (mer eller mindre i varje fall...) handbyggd M bil dessutom. Hade själv inte sagt nej till en tidig 3.6.a i strikt originalskick. Så...är detta bruksbilen nu (hm....nja, tänker jag) eller kommer den också att bli ett smycke som din synnerligen fina M3.a? -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
Gemini__ |
Riktigt fin, kul att se. Mvh: Thomas |
|
Härligt att du tycker om bilen. Den kändes väldigt fin att köra. Jag anser att du gjorde ett mycket bra köp. E34 M5 blir färre och inte många som är i fint skick. Vårda ömt!! //Schnitzer |
|
| Mycket fin, ser bra välvårdad ut. | |
|
Nej SL någon bruksbil är det inte utan snarare en mer användarvänlig sommarbil. Har letat bland E28 och E24 men inte hittat något som passade. M5 E34 är mycket bil i förhållande till pengarna. Dessutom en bil som alltid tilltalat mig. E34 är en snygg kaross. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Europa Meister: mycket snygg M5a. Höll nästan på att sätt kaffet när jag såg den. Ser på håll ut som min gamla. Avus med kontrastlack, oranga blinkers och ljus inredning!!!! The Best Choice :DDD |
|
Daniel! Vi saknade dig och ditt nyförvärv i dag på M5 träffen i Örebro!!! Mvh Patrik |
Europa Meister! Letade du E24:a!!?? Varför hörde du inte av dig till mig!? Vet en svensksåld M635 -89:a med 13k mil och bra historik,som snart förmodligen ska säljas!!! Mvh Patrik |
|
Wow verkligen fin kärra. Grattis |
|
|
Mycket fin!!, så där uppskattar jag en M5 E34 bäst original och clean. /Micke Länk |
|
|
Vad ska man säga.. det blir inte mycket bättre än så här. Bilporr på hög nivå! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.