AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
30.900

Björkvik event 25/5 filmer/bilder

Sida 2 av 17
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Länk
M3 ess 440hp vs M5 e39 chip+kelleners slutdämpare ca 410hp
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
m3 var lite sen på gasen i första ronden medan jag var lite efter i andra när jag väntade så vi skulle starta jämnsides.
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
lite bättre kvalité än youtube
Länk
RS4 b5 440-460hk vs M5 e39 chippad ca 410hk
Länk
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Du kör på som fan Miraculix :))
Visa användare
173
bmw Alb
BMW 745d e65 2005
nabijaj nabijaj hahahahah
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Länk
Cado vs Golf GTI V ska det vara. ca 320hk ska det vara enligt ägare.
;)
miraculix var kungen på att köra när det svängde! CREDS!

vt450kitet har jag, dock så är inte kompressorn inte riktigt "inkörd" än dom ska putta på en 15-20hk efter en 2-300mil, har precis paserat 100mil.

Hej
Tack för en sjysst dag! Nästa gång kör vi en heldag eller hur..?
Här kommer första filmsnutten från mig, Peters grymma E34

Länk

Filmerna blir ganska stora men de flesta har väl bredband. Första gången för mig bakom kameran så tips mottages tacksamt.

Fler filmer kommer inom kort, dyker det upp en film som ni inte vill ska finnas med så PM:a mig så tar jag bort den.

Hare

Mvh
/Bruno
Länk
BMW CS 4657
Alpina CS 111
Visa användare
173
bmw Alb
BMW 745d e65 2005
golfen gick dålig tyckte jag för att ha 320 hk
Riktigt bra initiativ och roliga bilar. Dock var det väl mycket tjuvstart på många filmer, det borde ni kunnat göra bättre era hetsporrar. ;-)

För mig finns det två överraskningar, en positiv och en negativ.
Den positiva var Mercan, den gick klart över mina förväntningar iaf.
Den negativa var M3an med ESS kompressor....var är hästarna?

Flåklypa
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Jag upplevde det som så här eftersom både monster och jag var på gustavs event så visste vi hur det här funkade med koner, dvs man byggde upp farten upp till ca 50 ganska snabbt och så väntar man in konner där man ger fullt och försöker vara så lika med den andra bilen som möjligt , Men på björkvik upplevde jag att många ville köra typ 30km/h 40 meter innan koner för att ge gärnet innan man äns kommer till koner för att typ vara vid ca 50 vid koner, men då har man tycker jag tjuvat trots att man ligger en halvbillängd bokom den andra bilen......

Flåklypa

Din och min teori ang merca höll inte :P
Jag har ett gäng filmer med den snabba e55an, diverse M3 o RS4 (o naturligvtvis en übervrålsnabb T5a ;) men kommer inte kunna lägga upp dem förrän imorgon kväll.

T5 -05
//
619
///Peter
540iAT -99 Individual
M5 3.6 -90
316i Compact -97
Race E34 Turbo 650hp/830nm
Som sagt en kul eftermiddag och det blev en hel del köra trots att man anslöt sist. Får bli fler gånger!

Tack för filmen Bruno! superbra filmat! Din B8 var verkligen något! Va rädd om den! Har du mer filmer powerposta gärna!

Som synes va det rätt halt för mig utan R-däck och dessutom dåligt sopad asfalt.
Flåklypa >> Kul att höra :-)

SotaM >> Trevligt att träffas, väntar febrilt på dina filmer :-P Och din Volvo går väldigt bra! Vad har du för Turbo? Gti-Manen sa att det var nån form av 18 el 19T ?
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Trevligt med filmer! Mer sådant tack!
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Länk
M5 e39 vs Porsche GT3 381hp
flåklypa, när man är uppe och kör med "likasinnade" bilar så gör några 50+´hästar inga underverk direkt. men bilen är bänkad till 450bhp så nog finns dom där alltid, om jag ska klaga på något så var det första gången jag gasade på med bilen (kompressorn är sprillans) men som sagt, i dom här klasserna så är alla bilar väldigt lika, och det beror på vem som duttar på gasen först helt enkelt :)

cado:

Hur upplevde du banan och bromsträckan mot den i Skaraborg(gustavs)

Kom du upp i samma fart?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.