|
Sida 1 av 17
|
|
|---|---|
|
Vill bara tacka för ett mycket rolig dag som vi alla haft. Här kommer första filmen från eventet. Länk E55 AMG vs Cado M3 | |
|
Länk E55 AMG vs M3 Miraculix |
|
| Länk | |
|
Lägger in mina här också då! BMW M3 E46 vs. Porsche Boxster S -07 Länk BMW M3 440hp vs Skyline R34 495hp Länk Trackday at Björkvik Ring, Sweden Länk |
|
|
Mieaculix var inte kompressor matade m3:a ca 460hk? har för mig att det är den minsta kittet som finns. rätta mig om jag har fel. |
|
|
Jag kom inte ihåg om det var ESS 440 eller 460 kittet han hade, jag vet att det va kittet utan intercooler så någon av dom var det. Har för mig att Brooklyn sa 440 på Älvsjöparkeringen. VT440 specs : Boost pressure: 4.5 PSI Horsepower: 440 DIN Torque: 450 NM (Stock 365) |
|
| monster körde inte du mot e55 med m5an???? | |
|
dobo Filmen mellan monster och e55 kommer senare under kvällen. |
|
|
Aaa, f*n vad härligt!! Stort tack för dessa filmer "Monster femma" Väldigt skoj att se sin egna bil "in action" från sidan när man bara är van att köra den. Kommentarerna innifrån Miraculix M3 från dig och honom värmde oxå ganska gott faktiskt ;-) Ska bli skoj att se filmen mot din M5 senare ikväll, sagt det förrut men säger det igen, den går grymt bra!! Mvh |
|
| Nu sitter vi som på nålar här och väntar på film... | |
|
Tre filmer kommer upp strax efter kl.11 bla big thoms rs4 vs monster femma e55 amg vs monster femma ;) Kanske dyker det upp en med 460hk kompressor matad m3 vs monster femma :) |
|
|
Miraculix Du var en jävel på att köra när det börjar svänga tummen upp mannen :) |
|
| Tack cado jättekul att höra! :) | |
|
Ser grymt kul ut! Kul med filmer! MERA MERA:) |
|
|
Miraculix Jag tyckte han sa 460hk men det var nått annat kanske spelar ingen roll för den gick som fan ändå. dobo Japp, jag körde mot e55a och filmen kommer upp snart. ps:alla som har bilder kan gärna lägga upp de här., |
|
|
Länk E55 AMG vs M5 e39 |
|
|
Länk E55 AMG vs M5 e39 |
|
|
e55 måste bara säga att din bil går över förväntan trodde hela tiden att cado's m3a och miraculix m3a skulle köra ifrån din amg tills filmerna kom upp hehe och monster va säger man, inte mycket kanske - man bara ler ;) |
|
|
dobo ja det trodde väl alla från början men hans kanske går lite bättre än snittet samma med min lr? :) |
|
|
Hehe, f*n vad långt bak jag var när du drog iväg. Inte för att jag hade hängt på bättre, men man kanske hade sett skillnaden lite bättre. Jag får bättra mig till nästa gång och öva konstart,hehe... Underbart med dessa filmer, vääääldigt skoj att ni filmade och tar er tid att lägga upp filmerna. Det uppskattas :-) dobo >> Kul att höra. Jag trodde att jag skulle köra jämt med M3:orna då jag ju gjort det tidigare som jag skrivit om. Men att jag skulle köra ifrån dom, ja, det var faktiskt RIKTIGT skoj efter allt prat :-) |
|
| dobo >> Kom på nästa sån här träff så får jag prova mot din E39 M5, Monstrets går ju sjukt bra, undrar om alla går så bra eller om hans och mitt ex är extra snabba? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.